خودروی کیتون 7 به بازار می آید

به گزارش کتاب ارزان، شرکت ایساتیس موتور کارا قرار است به زودی پیکاپ کیتون 7 را در این کارخانه مونتاژ کند. کیتون موتور دراصل زیرمجموعه شرکت فوجیان است که در چین به فراوری ون های مرسدس بنز و میتسوبیشی مشغول است. کیتون به صورت اختصاصی مشغول فراوری خودروهایی در سگمنت MPV، SUV و یا پیکاپ است و حتی خودروهای تجاری سنگین نیز فراوری می نماید.

خودروی کیتون 7 به بازار می آید

شرکت ایساتیس موتور کارا یکی از خودروسازان بخش خصوصی به شمار میرود که به تازگی فعالیت خود را شروع نموده است. این شرکت برنامه دارد که با کیتون 7 به بازار پیکاپ های کشور وارد گردد. محصولات کیتون موتور در چین با نام های نیولونگما و چیتنگ نیز شناخته می گردد. فوجیان موتور ظرفیت فراوری سالانه 300 هزار وسیله نقلیه را دارد، اما بخش قابل توجهی از این ظرفیت غیرفعال است.

کیتون 7 یکی از پیکاپ های 2 دیفرانسیل است که با نشان کیتون به بازار ایران می آید و قرار است تا به زودی فراوری آن در استان سمنان شروع گردد. این خودرو بر روی پلتفرمی توسعه پیدا نموده است که در پیکاپ های دیگر هم دیده می گردد؛ به عنوان مثال دایون V5، فودی لیون F22 ، دانگ فنگ S16 و … ازجمله خودروهایی است که پلتفرمی مشابه به پیکاپ کیتون دارند.

کیتون 7 در بحث ساختار مهندسی و فنی ویژگی های متفاوتی از سایر خودروهای این پلتفرم دارد. بعلاوه در بعضی بازارها، نسخه های 2.4 لیتری تنفس طبیعی و توربوشارژر، 2 لیتری توربوشارژر و … این پلتفرم عرضه می گردد و باید ببینیم که ایساتیس خودرو کارا کدام قوای محرکه را برای کیتون 7 در بازار ایران انتخاب نموده است.

خودروهایی مانند فوتون تونلند، دایون V5، آمیکو آسنا، دانگ فنگ ریچ 6، KMC T8 و … ازجمله رقبای اولین محصول مونتاژی ایساتیس خودرو کارا به حساب می آیند. اخبار تکمیلی در زمینه فعالیت های ایساتیس موتور و فرایند ورود محصولات کیتون به بازار در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2134

به "خودروی کیتون 7 به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی کیتون 7 به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید