دفاع روی تور، رمز موفقیت ایران در دیدار امشب با ایتالیا

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: مربی و کارشناس والیبال کشورمان گفت: در بازی امشب باید ورودی سرویس ها و دریافت های ایتالیا را از کار بیندازیم و با دفاع روی تور می توانیم پیروز باشیم.

دفاع روی تور، رمز موفقیت ایران در دیدار امشب با ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

جبار قوچان نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس، اظهار کرد: مهمترین فاکتوری که برای تیم ملی والیبال باید در نظر بگیریم حضور با اقتدار این تیم در مسابقات جام دنیای است، هدفی که سال هاست آرزوی رسیدن به آن را داشتیم.

وی اضافه نمود: رفتن به جام دنیای کار کوچکی نیست، حضور در جایی که 8 تیم برتر دنیا در آن خودنمایی می نمایند تجربه و کلاس درس بزرگی است و نباید تنها به برد و باخت آن نگاه کرد و در سابقه حرفه ای گری نباید به دنبال برابری باشیم.

قوچان نژاد در مورد نگرش ولاسکو و کواچ مطرح کرد: نگرش ولاسکو و کواچ متفاوت است بنابراین ممکن است در بعضی تکنیک ها اختلال ایجاد گردد باید با تحمل و صبر مسائل را دنبال و با حمایت نتایج را پیگیری کنیم.

مربی سابق تیم والیبال میزان توضیح داد: آنچه در بازی گذشته نقطه قوت ما بود سرویس ها بود که برای دریافت ایتالیا آزار دهنده بود و در دریافت ضعیف عمل کردیم خصوصا در دریافت اول و نقشه های تیم اجرا نشد و تیم ایتالیا با دریافت های خوبی که داشت پیروز تر بود.

وی اضافه نمود: در بازی امشب باید ورودی سرویس ها و دریافت های ایتالیا را از کار بیندازیم و با دفاع روی تور می توانیم پیروز باشیم، قطعا اگر با سرویس خوب و دفاع مناسب عمل کنیم و مدافعان ما مثل موسوی به کناره های زمین برسد در دفاع پیروز خواهیم بود.

قوچان نژاد اظهار کرد: بازی در زمین ایتالیا است بنابراین شرایط روانی زیادی حاکم است و این در اعتماد به نفس بازیکنان تاثیر دارد اما نباید فراموش کرد که حضور تیم ملی ایران در جام دنیای بسیار ارزشمند است و در صورت حذف چیزی از دست نخواهیم داد، باید سال ها میدان ببینیم تا بتوانیم بهترین تیم های دنیا را شکست دهیم.

وی در مورد وضعیت تیم ملی والیبال ایران در رده بندی مسابقات گفت: تیم ایران در گروه قدرتمندی قرار گرفته است و هر اتفاقی امکان پذیر است اگر بازیکنان باور و اعتماد را در وجودشان حفظ نمایند قطعا به نتایج خوبی دست خواهند یافت ما بازیکنان ارزشی زیادی در تیم داریم و با این روحیه صعود از گروه مان حتمی است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 376

به "دفاع روی تور، رمز موفقیت ایران در دیدار امشب با ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع روی تور، رمز موفقیت ایران در دیدار امشب با ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید