ساخت بازی ویدئویی ارباب حلقه ها متوقف شد

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - آمازون از لغو پروژه توسعه و ساخت بازی ویدئویی موردانتظار ارباب حلقه ها اطلاع داد.

ساخت بازی ویدئویی ارباب حلقه ها متوقف شد

به گزارش ایرنا و به نقل از بلومبرگ، بخش بازی های ویدیویی آمازون پروژه ساخت یک بازی نقش آفرینی آنلاین با اقتباس از مجموعه فانتزی ارباب حلقه ها را لغو کرد. برنامه ساخت این بازی اولین بار در سال 2019 اعلام شده بود.

بازی آنلاین ارباب حلقه ها در آمازون گیمز و با همکاری شرکت چینی لیو تکنولوژی (Leyou Technologies) در حال ساخت بود تا این که در ماه دسامبر (آذر- دی 99) هلدینگ چندملیتی تنسنت (Tencent)، لیو تکنولوژی را خرید. به گفته منابع آگاهی که نخواستند نامشان فاش گردد، در مذاکراتی که پس از آن انجام شد بین آمازون و تنسنت اختلافاتی به وجود آمد که در نهایت باعث لغو بازی شد.

نماینده شرکت آمریکایی آمازون با ابراز ناامیدی از این که بازی ارباب حلقه ها دیگر به مشتریان این شرکت عرضه نخواهد شد، گفت تیمی که روی ساخت این بازی کار می کرد به پروژه های دیگر منتقل می گردد.

مجموعه رمان های ارباب حلقه ها توسط جی آر. آر. تالکین شاعر و نویسنده مطرح انگلیسی روی کاغذ آمد و به دست پیتر جکسون کارگردان 59 ساله اهل نیوزیلند، به یک سه گانه سینمایی پرفروش تبدیل شد. ارباب حلقه ها روایتگر داستان یک هابیت جوان به نام فرودو و همراهانش است که باید برای از بین بردن حلقه خطرناکی که زمانی به ارباب تاریکی تعلق داشته، راهی سفری پرمخاطره شوند.

آمازون گیمز از سال 2014 که تاسیس شد تا به امروز هنوز پیروز نشده یک بازی ویدئویی پیروزی منتشر کند و لغو بازی ارباب حلقه ها پیرو یک سلسله اخبار بد برای این مجموعه رخ داد. این شرکت تا به امروز ساخت بازی هایی چون Breakaway و Crucible را متوقف نموده و انتشار بازی New World از این مجموعه نیز بارها به تأخیر افتاده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1635

به "ساخت بازی ویدئویی ارباب حلقه ها متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بازی ویدئویی ارباب حلقه ها متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید