تور اروپا: طارمی به جایزه برترین بازیکن هفته لیگ اروپا نرسید

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پورتو از دستیابی به عنوان برترین بازیکن هفته لیگ اروپا بازماند.

تور اروپا: طارمی به جایزه برترین بازیکن هفته لیگ اروپا نرسید

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال که با درخشش مقابل لاتزیو در لیگ اروپا از سوی سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به عنوان نامزد کسب جایزه رجحانن بازیکن هفته لیگ اروپا انتخاب شده بود، نتوانست این عنوان را از آن خود کند.

بر اساس اعلام سایت یوفا ریکاردو هورتا وینگر تیم براگا که در پیروزی 2 - صفر این تیم مقابل شریف مولداوی یک گل زد و یک پاس گل داد، با کسب بیشترین آرا رجحانن بازیکن دور برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا شد.

لازم به ذکر است، در چارچوب دور برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا تیم فوتبال پورتو با یک گل و یک پاس گل مهدی طارمی برابر لاتزیو به تساوی 2-2 رسید و با توجه به رجحان 2 بر یک در بازی رفت جواز صعود به مرحله بعد را به دست آورد.

جیمز تاورنیر مدافع رنجرز گلاسکو که در تساوی 2-2 تیمش برابر دورتموند هر دو گل تیمش را زد و روسلان مالینوفسکی هافبک آتالانتا که در پیروزی 3 - صفر این تیم برابر المپیاکوس دو گل زد و دقت پاس 80 درصد را داشت، دیگر نامزدها بودند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2086

به "تور اروپا: طارمی به جایزه برترین بازیکن هفته لیگ اروپا نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: طارمی به جایزه برترین بازیکن هفته لیگ اروپا نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید