طرح های راکد دانشگاه آزاد اسلامی بناب مشخص تکلیف شدند، آغاز کار فعالیت های برون دانشگاهی

به گزارش کتاب ارزان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب از تعیین تکلیف همه طرح های راکد این واحد دانشگاهی و آغاز کار طرح های برون دانشگاهی جدید در سال جاری خبر داد.

طرح های راکد دانشگاه آزاد اسلامی بناب مشخص تکلیف شدند، آغاز کار فعالیت های برون دانشگاهی

سیدعبدالله حجتی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران درباره برنامه ها و اهداف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در سال جاری اظهار کرد: سال گذشته همه طرح های راکد این واحد دانشگاهی معین تکلیف شدند و سال جاری با عقد قراردادهای جدید، چند طرح برون دانشگاهی آغاز به کار خواهند کرد.

وی درباره مهم ترین دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در حوزه های مختلف به ویژه حوزه پژوهش در سال گذشته مطرح کرد: طرح دانش بنیان سیستم هوشمند اندازه گیری برون ده ادراری در سال 98 نهایی شد و برای تجاری سازی و تولید انبوه این محصول از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوزهای نهایی را درخواست کرده ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب اضافه کرد: سال 98 تفاهم نامه همکاری پژوهشی و آموزشی با شرکت پخش فرآورده های نفتی استان آذربایجان شرقی منعقد شد و طرح پژوهشیار و نظام پایش آزاد (پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه ای) را در این واحد دانشگاهی اجرایی کردیم.

حجتی اضافه کرد: دبیرخانه همایش ملی نخستین کنفرانس مدیریت، اقتصاد و حسابداری با رویکرد نقش ایران در خاورمیانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برای برگزاری این همایش در سال 99 سال گذشته آغاز به کار کرد.

وی پذیرش و چاپ تعدادی زیادی مقالات ISI و علمی پژوهشی از طرف استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، شرکت این واحد دانشگاهی در نمایشگاه بین المللی ربع رشیدی و ارائه چند طرح فناورانه و چاپ چند کتاب اعضای هیئت علمی این دانشگاه را از دیگر اقدامات اجرا شده در این واحد دانشگاهی در سال گذشته مطرح کرد.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 983

به "طرح های راکد دانشگاه آزاد اسلامی بناب مشخص تکلیف شدند، آغاز کار فعالیت های برون دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های راکد دانشگاه آزاد اسلامی بناب مشخص تکلیف شدند، آغاز کار فعالیت های برون دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید