تور ارزان ارمنستان: ظهوری: سیونیک ارمنستان برای ایران اهمیت زیادی دارد

به گزارش کتاب ارزان، سفیر ایران در ارمنستان با اشاره به شرایط منطقه سیونیک، گفت: منطقه سیونیک برای ایران هم مهم است و در آینده نزدیک با دیدارهای پیش بینی شده، سرمایه گذاران فعالیت خود را در این منطقه شروع خواهند کرد.

تور ارزان ارمنستان: ظهوری: سیونیک ارمنستان برای ایران اهمیت زیادی دارد

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، گنل سانوسیان وزیر توسعه منطقه ای و زیرساخت های ارمنستان، روز دوشنبه با عباس ظهوری سفیر ایران در این کشور ملاقات کرد.

سانوسیان روابط و همکاری های قابل اعتماد موجود بین دو کشور در حوزه های مختلف را مورد توجه قرار داده و تاکید نمود: ارمنستان و ایران طیف گسترده ای از همکاری های دوجانبه را در دستور کار خود دارند.

ظهوری هم با تشکر از فرصت ایجاد شده برای انجام این ملاقات، به نوبه خود با تاکید بر اینکه همکاری خوبی با وزارت توسعه منطقه ای و زیرساخت ها برقرار شده است، ابراز اطمینان کرد که این همکاری ها در آینده نزدیک ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: روابط عمیق و دیرینه تاریخی و فرهنگی بین ارمنستان و ایران به توسعه همکاری های دوجانبه در ابعاد مختلف یاری می نماید.

طرفین در این ملاقات تحولات منطقه ای را هم مورد توجه قرار دادند.

سفیر ایران با اشاره به شرایط منطقه سیونیک، تاکید نمود: منطقه سیونیک برای ایران هم مهم است و در آینده نزدیک با ملاقاتهای پیش بینی شده، سرمایه گذاران فعالیت خود را در این منطقه شروع خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1878

به "تور ارزان ارمنستان: ظهوری: سیونیک ارمنستان برای ایران اهمیت زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: ظهوری: سیونیک ارمنستان برای ایران اهمیت زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید