علیرضا قربانی در اروپا کنسرت می دهد، اجرا در ونکوور کانادا

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی برای اجرای 2 کنسرت در کشورهای دانمارک و بلژیک راهی اروپا می گردد. این خواننده موسیقی ایرانی طی روزهای 29 و 30 نوامبر در شهر کپنهاک دانمارک و گنت بلژیک روی صحنه می گردد.

علیرضا قربانی در اروپا کنسرت می دهد، اجرا در ونکوور کانادا

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

اجراهای علیرضا قربانی به دعوت 2 مجموعه فرهنگی که در زمینه موسیقی فعالیت می نمایند، انجام خواهد شد. در این سفر سامان صمیمی به عنوان آهنگساز و نوازنده کمانچه، میلاد محمدی نوازنده تار و زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه ای همراه علیرضا قربانی خواهند بود.

اما اجراهای بین المللی علیرضا قربانی به این 2 کنسرت محدود نمی گردد زیرا تا این لحظه برگزاری کنسرت او در کانادا هم قطعی شده است. خواننده آلبوم فروغ روز 20 ژانویه 2019 همراه با ارکستر سمفونیک ونکوور قطعات ارکسترال موسیقی ایرانی را اجرا خواهد نمود. این اجرا در سالن اورفیوم که یکی از معتبرترین سالن های کانادا روی صحنه می رود.

چندی پیش هم اعلام شد که این خواننده قرار است برای فیلم سینمایی سرکوب قطعه ای را با موسیقی آرش گوران بخواند. این فیلم سینمایی به کارگردانی رضا گوران و با بازی باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه، رویا افشار و جمشید هاشم پور فراوری شده که زمزمه های اکران آن برای حضور در جشنواره ملی فیلم فجر سال جاری به گوش می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 401

به "علیرضا قربانی در اروپا کنسرت می دهد، اجرا در ونکوور کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا قربانی در اروپا کنسرت می دهد، اجرا در ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید