فرش قرمز فیلم کاهانی در کانادا با حضور عطاران و طهماسب

به گزارش کتاب ارزان، جشن افتتاحیه فراوری فیلم آزاد مثل هوا در تورنتو برگزار گردید.

فرش قرمز فیلم کاهانی در کانادا با حضور عطاران و طهماسب

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جشن افتتاحیه ساخت فیلم آزاد مثل هوا به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در تورنتو برگزار گردید. در این جشن اوفلی بو بازیگر فرانسوی در کنار رضا عطاران بازیگر سرشناس ایرانی حضور داشتند.

همچنین دیگر افراد سرشناس جامعه ایرانیان تورنتو نیز در این جشن حضور داشتند و به نمایندگی از مجلس کانادا آقای مجید جوهری و علی احساسی نیز تقدیرنامه هایی را به عبدالرضا کاهانی و دیگر عوامل فیلم اهدا کردند.

به گزارش آی سینما، آزاد مثل هوا توسط کمپانی ای پلاس و به تهیه نمایندگی امیر گنجوی و مجید قلم شاهی در کشور کانادا فراوری می گردد. تهیه نمایندگان اعلام نموده اند بودجه فیلم آزاد مثل هوا به طور کامل و مستقل توسط بخش خصوصی در کانادا تأمین می گردد و قرار است بازیگران دیگری از فرانسه و کانادا به پروژه اضافه شوند.

در بخش هایی از جشن افتتاحیه، تهیه نمایندگان فیلم گفتند که جامعه ایرانیان کانادا تا کنون کمتر وارد مباحثی چون فیلم سازی شده و امیدوار هستیم که با این کار راهی را فراهم کنیم که در آینده ای نزدیک، ایرانیان به اینگونه مباحث گرایش بیشتری پیدا نمایند. مجید قلم شاهی یکی تهیه نمایندگان فیلم طی سخنانی گفت: فیلم برداری فیلم آزاد مثل هوا قرار است از تاریخ یکم ماه نوامبر 2018 شروع گردد.

در دیگر بخش این جشن، عبدالرضا کاهانی به خبرنگار سی بی سی گفت که پروژه آزاد مثل هوا برای بازار کشورهای مختلف ساخته می گردد و تا کنون پخش نماینده هایی از فرانسه و کانادا برای اکران فیلم اعلام آمادگی نموده اند

منبع: خبر فوری
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 836

به "فرش قرمز فیلم کاهانی در کانادا با حضور عطاران و طهماسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرش قرمز فیلم کاهانی در کانادا با حضور عطاران و طهماسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید