فرونشست 12 تا 16 سانتی متری زمین در دشت بادرود

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران/اصفهان فرماندار نطنز گفت: طبق بررسی های اجرا شده مقدار فرونشست زمین در دشت بادرود 12 تا 16 سانتی متر است.

فرونشست 12 تا 16 سانتی متری زمین در دشت بادرود

رمضانعلی فردوسی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: نرخ فرونشست زمین در دشت بادرود تا 16 سانتی متر گزارش شده است که هر چه سریع تر باید با تهیه و اجرای طرح تعادل بخشی آب و برخورد جدی با برداشت های بی رویه و غیرمجاز جلوی این خطر جدی را گرفت.

وی افزود: از 53 مخاطره شناسایی شده در جهان، 40 مخاطره همچون سیل، زلزله، خشکسالی، آتش سوزی، گرد و غبار، رانش زمین، فرونشست، تندباد، سرمازدگی و ... در شهرستان نطنز دارای سابقه و بروز آن بسیار محتمل است.

فرماندار نطنز گفت: در چند سال گذشته در مدیریت بحران شهرستان نطنز به خصوص در حوزه های مطالعاتی و تهیه طرح و اجرای طرح های پیشگیرانه اقدامات مناسبی انجام شده است، اما امیدواریم اقدامات بیشتری برای مدیریت بحران در شهرستان نطنز انجام شود.

فردوسی شرح داد: با توجه به اینکه به فصل بارندگی ها نزدیک می شویم، باید با کسب تجربه از سیلاب های رخ داده در سال های گذشته زمینه را برای کنترل و پایش مستمر منطقه ها آب پذیر نسبت به اجرای طرح های پیشگیرانه وقوع سیلاب انجام داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1840

به "فرونشست 12 تا 16 سانتی متری زمین در دشت بادرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرونشست 12 تا 16 سانتی متری زمین در دشت بادرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید