مذاکره همزمان فدراسیون هندبال با دو مربی خارجی

به گزارش کتاب ارزان، فدراسیون هندبال درتلاش است تا با نهایی کردن مذاکرات با گزینه های مختلف تکلیف سرمربی تیم ملی را تعیین کند.

مذاکره همزمان فدراسیون هندبال با دو مربی خارجی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از خاتمه مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی و ناکامی ایران در کسب سهمیه این مسابقات، فدراسیون هندبال مذاکرات خود را برای حضور مربی خارجی شروع کرد اما همزمانی این مذاکرات با شیوع کرونا باعث شد این فرایند طول بکشد.

در این مدت مسئولین فدراسیون با چند گزینه هم مذاکراتی را انجام دادند و یکی از این گزینه ها به ثبت قرارداد نزدیک شد اما در آخرین لحظات محدودیت های کرونایی مانع از ثبت قرارداد شد.

در حال حاضر مسئولان فدراسیون مذاکرات خود را با 2 گزینه شروع نموده اند. یکی از این مربیان که البته کارنامه خوبی هم دارد، از سوی یک باشگاه نیز دعوت به همکاری شده و قرار است پس از آنالیز هر دو پیشنهاد، تصمیم خود را اوایل اردیبهشت ماه اعلام کند. مسئولین فدراسیون هندبال از چند روز گذشته با یک سرمربی دیگر نیز وارد مذاکره شده اند تا در صورت جواب منفی از سوی گزینه دیگر، فرصت را از دست نداده باشند.

سه شنبه گذشته با اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا، فدراسیون هندبال ایران به صورت رسمی میزبان بیستمین دوره مسابقات هندبال قاره آسیا شد. چهار تیم برتر این رقابت ها به مسابقات جهانی 2023 سوئد و لهستان اعزام می شوند.براساس برنامه اعلام شده این رقابت ها در ژانویه 2022 (دیماه 1400) برگزار خواهد شد و مسئولین هندبال در تلاشند تا هر چه زودتر بهترین گزینه را برای راهنمایی تیم ملی انتخاب و اردوهای این تیم را شروع نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1617

به "مذاکره همزمان فدراسیون هندبال با دو مربی خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره همزمان فدراسیون هندبال با دو مربی خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید