معلم فداکار به کلاس درس برگشت

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، محمد ابراهیم زاده معلم فداکار آب پخشی که هفته پیش دچار آسیب شده بود و به کما رفته بود، پس از بهبود نسبی امروز به کلاس درس خود برگشت و کلاس را از معلم جایگزین تحویل گرفت.

معلم فداکار به کلاس درس برگشت

ابراهیم زاده به خبرنگاران گفت: در زمان حادثه همه کوشش خود را به کار گرفتم تا کوچکترین آسیبی به دانش آموزان وارد نشود و خوشبختانه پیش از تشدید آتش سوزی توانستم دانش آموزان را نجات دهم.

این معلم فداکار با تقدیر از کوشش های اجرا شده برای احیای وی و بازگرداندن سلامتیش، اعلام کرد: امروز بار دیگر سر کلاس حضور یافتم تا روند فعالیت آموزشی و علمی دانش آموزان را ادامه دهم.

حبیب بنافی مدیر دبستان شهید امیری آب پخش نیز گفت: در حادثه ای که هفته گذشته رخ داد، محمد ابراهیم معلم فداکار بعد از وقوع آتش سوزی در آزمایشگاه مدرسه توانست دانش آموزان را نجات دهد ولی خودش در بین دود و آتش گیر افتاد و بی هوش شد.

وی اضافه نمود: با یاری اولیا و تعدادی از پرسنل مدرسه سریعا وی را از آزمایشگاه بیرون کشیدیم و ابتدا در درمانگاه آب پخش احیا شد و پس از تثبیت وضعیت سلامت وی، برای تکمیل روند درمانی به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد.

بنافی اعلام کرد: خوشبختانه روند درمانی این معلم با سرعت طی شد و اکنون شاهد بهبود وضعیت وی هستیم و امروز با درخواست مکرر دانش آموزان به کلاس خود برگشت و در جمع دانش آموزان حضور یافت.

وی با تقدیر از خانم آمنه کشتکار معلم جایگزین آقای ابراهیم زاده اضافه نمود: با همکاری مدیریت آموزش و پرورش آب پخش کلاس درس دانش آموزان بدون معلم نماند و برنامه های علمی و آموزشی به صورت کامل انجام شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 82

به "معلم فداکار به کلاس درس برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معلم فداکار به کلاس درس برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید