نخستین تور فعالان گردشگری و رسانه کشور عمان وارد فارس می شوند

به گزارش کتاب ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی فارس از برگزاری نخستین تور آشناسازی 6 روزه با حضور 17 نفر از فعالان حوزه گردشگری در حوزه آژانس های هواپیمایی عمان و رسانه این کشور در استان فارس اطلاع داد.

نخستین تور فعالان گردشگری و رسانه کشور عمان وارد فارس می شوند

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، مصیب امیری با اعلام خبر فوق گفت: 5 ماه پیش، وزیر گردشگری عمان با هدف بازدید از زیرساخت های گردشگری و ظرفیت های غنی تاریخی، طبیعی، فرهنگی، ادبی و سلامت به شیراز سفر کرد.

وی گفت: در آن سفر سعی شد با بهره مندی حداکثری از سفر اجرا شده، گام های اجرایی موثر در جهت تقویت و توسعه روابط گردشگری استان فارس و کشور عمان برداشته گردد.

امیری اضافه کرد: وزیر گردشگری عمان در سفر اسفند ماه سال گذشته خود از پروژه های مرمتی و جاذبه های مهم تاریخی شیراز، بیمارستان های دارای واحد بین الملل (IPD) بازدید و در نشستی تخصصی با فعالان حوزه گردشگری و روسای صنوف شرکت کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس اعلام کرد: تور آشناسازی 6 روزه 17 نفر از فعالان حوزه گردشگری در حوزه آژانس های هواپیمایی عمان و رسانه این کشور از نتایج تعامل و همکاری بخش دولتی و خصوصی است و به منظور بازاریابی و تبلیغ خدمات گردشگری استان برگزار می گردد.

وی درباره جزئیات سفر این گروه توضیح داد: این تور با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، جامعه هتلداران استان، مجموعه توریستی- تفریحی بین المللی پولاد کف، هتل پولاد کف و شرکت هواپیمایی سلام ایرعمان اجرایی شده است و با برنامه ریزی های انجام شده، بازدید از جاذبه های شاخص به ویژه در حوزه طبیعی و توریسم درمانی، معرفی توانمندی های صنایع دستی استان فارس، حضور در نشست تخصصی با فعالان گردشگری استان و شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در دستور کار این گروه است.

م

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 502

به "نخستین تور فعالان گردشگری و رسانه کشور عمان وارد فارس می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تور فعالان گردشگری و رسانه کشور عمان وارد فارس می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید