هتل آوانی آتریوم بانکوک

به گزارش کتاب ارزان، انتها سفر علامت تجاری ما از 28 نوامبر 2014 به بعد موکول خواهد شد . هتل Atrium بانکوک به AVANI Atrium تبدیل خواهد شد . ما شما را دعوت می کنیم تا طراحی جدید هیجان انگیزی از سالن مهمان ما را کشف کنیم لابی ، تمام روز در رستوران غذا خوری ، یکی از مهمان ما باشید که به جزئیات اهمیت می دهند .

هتل آوانی آتریوم بانکوک

بهترین of Thailands را بگیر و بهترین مهمان نوازی را در AVANI Atrium بانکوک. ترکیبی از سفر، تجارت و فراغت آسان تر نبوده است. مراقب کسب وکار باشید، هر شب به سبک خواب بروید و اتصال کلی به قلب تپنده خود داشته باشید. تمام جزییات مربوط به این موضوع، هتل رستوران جدید ژاپنی به نام Benihana ژاپنی Slice، Dice، sizzle، را افتتاح می نماید. مونک از نمایش tastiest در شهر لذت برد. رستوران"Benihana"غذای عالی را با eatertainment بزرگ ترکیب می نماید. فقط یک وعده غذایی نیست. این یک تجربه است !

آشپزهای ما ترکیبی از غذای ژاپنی و غذای مورد علاقه آمریکایی ها، از جمله استیک، غذاهای دریایی و سبزیجات هستند. علاوه بر teppanyaki، ما به خاطر سبک ژاپنی و به خاطر سبک ژاپنی و به خاطر سبک ژاپنی و به خاطر سبک ژاپنی، سوشی و سوشی جدید را بکار می بریم. هتل هر ساعت به ایستگاه مترو نزدیک به ایستگاه مترو نزدیک می گردد که مهمانان را فقط به هر جایی در بانکوک خواهد برد.

دهلیز بانکوک بانکوک در قلب بانکوک در جاده نیو Petchaburi واقع شده است که دسترسی به بزرگراه به راحتی و از بین بردن دو فرودگاه دارد. آنالیز هر چیزی که شهر باید با حمل و نقل عمومی داشته باشد آسان است. تنها 10 دقیقه راه رفتن از هتل فاصله دارد. یک تاکسی سریع 15 دقیقه ای شما را به خرید اصلی و مناطق تفریحی و سیام می کشاند. یک تاکسی 20 دقیقه ای شما را به مناطق شبانه اصلی شبانه (مانند Silom) می برد، در حالی که یک اسب 40 دقیقه ای شما را به سمت رودخانه می برد و به مکان های دیدنی و دیدنی شهر مانند کاخ بزرگ می رود. ویژگی های همسایگی شامل دسترسی آسان به ساختمان های تجاری کلیدی، مراکز خرید عمده و مراکز فن آوری اطلاعات و بیمارستان های طبقاتی است.

انتشار: 3 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 5

به "هتل آوانی آتریوم بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آوانی آتریوم بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید