هتل آوانی ریورساید بانکوک

به گزارش کتاب ارزان، در اتاق ها و suites بیدار شوید و ببینید چگونه هر یک از آن ها به رودخانه و افق شهر نگاه می نماید . و آسمان پر از نان و نان برشته را برای شهر فرشتگان که در منظره panoramic شهر skyscape قرار دارند ، صرف کنید . با یک آب گرم و یا یک سالن استراحت در کنار استخر بالای پشت بام رفتار کنید . آرام باشید و بر فراز شهر در فضاهای زنده معاصر ، سبک ساده و راحتی که با ذهن شما طراحی گردیده است ، بالا و پایین بروید . فضاهای کافی برای مخلوط کردن و bites خلاق در لحظات AVANI در انتظار شما هستند .

هتل آوانی ریورساید بانکوک

مکان های بالای رویداد به شما اجازه می دهند تا بیش ترین تعداد را داشته باشید. pursuits Leisurely شما را دعوت می نمایند که بیرون بروید و در مکانی بالاتر از مرکز شهر که تنها فاصله کمی از مرکز شهر و نقاط دسترسی اصلی دارید تا شما را از طریق بانکوک به باد بدهید.

رزرو در هر اتاق یا گروه نرخ و استفاده رایگان از گوشی های هوشمند در طول اقامت، فراگیر تماس های محلی نامحدود؛ تماس های بین المللی نامحدود با قابلیت دسترسی WiFi؛ و یک راهنمای شهر دیجیتالی با توصیه هایی برای رستوران ها، خرید، و جاذبه های گردشگری.

هتل Overlooking ریورساید Phraya، هتل Chao ریورساید، هتل perfectly ریورساید، در میان هتل های ریورساید بانکوک واقع گردیده است تا یک لقمه را بردارد، مناظر یا سر را به یک جلسه ببیند. خدمات قایق شاتل به سالن"بی نظیر تراکتور"و اسکله مرکزی قایق"Taksin Taksin"، با نسیم، به مناطق عمده تجاری، خرید و سرگرمی شهر متصل می شوند، اما اگر ترجیح می دهید چوب بسته را بسته نگه دارید،"ریورساید پلازا"68 رستوران و مغازه دارد که زمانی که در یکی از مناطق مناسب بانکوک در این منطقه مستقر است، شما را اشغال کند.

انتشار: 3 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 7

به "هتل آوانی ریورساید بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آوانی ریورساید بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید