هتل آویون بانکوک

به گزارش کتاب ارزان، نزدیکی به فرودگاه یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که فقط یک یا دو شب را در بانکوک می گذرانند . بیش از 270 اتاق تزیین گردیده با توجه به مهمان نوازی گرم شهر بانکوک . برای راحتی مهمان ها، هتل یک کافی شاپ ، خدمات رخت شویی ، رستوران محلی و همچنین ماساژ درمانی ارائه می نماید .

هتل آویون بانکوک

برای آن هایی که از طریق هوا می آیند، از سرویس شاتل هتل فرودگاه استفاده می نمایند. در مناطق نزدیک، رستوران های متعددی، بازارها، و مراکز خرید وجود دارد که در آن مهمان ها می توانند انواع محصولات و souvenirs عالی را پیدا نمایند. دلیل اقامت شما هر چه که باشد، هتل دور از هتل آن را به یک هتل خوب تبدیل خواهد نمود.

2 کیلومتر. فرودگاه بین المللی سووارنابومی

2 کیلومتر. پیوند با خط آهن فرودگاه

2 کیلومتر. به بیمارستان Ladkrabang

7 کیلومتر. برای نشست باشگاه گلف Windmill

15 کیلومتر. مرکز نمایشگاه بازرگانی و نمایشگاه بین المللی بانکوک

10 کیلومتر. مجتمع خرید Central

10 کیلومتر. به دیدن مجتمع های خرید پارک بهشت و بهشت.

دهکده Avion در جاده Ladkrabang در نزدیکی فرودگاه بین المللی سووارنابومی واقع گردیده است. تنها 5 دقیقه طول می کشد تا از فرودگاه و 10 دقیقه به فرودگاه راه آهن فرودگاه وصل گردد، دسترسی آسان به راه موتور و expressways که به مرکز شهر منتهی می گردد. روستای Avion برای مدت کوتاه و طولانی مناسب است، چه شما اوقات فراغت، مسافر و خدمه، layover، یک خانواده دوباره به بانکوک، یا صرفا ً در فاصله بین خانه ها قرار دارید.

انتشار: 3 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 8

به "هتل آویون بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آویون بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید