هشدار مجری فاکس نیوز به ترامپ: شانس زیادی در انتخابات نداری

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، یک کارشناس فاکس نیوز به ترامپ هشدار داده است که شانس زیادی برای انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهور پیش رو در آمریکا ندارد و ضروری است تا هوشیاری بیشتری در این مورد داشته باشد.

هشدار مجری فاکس نیوز به ترامپ: شانس زیادی در انتخابات نداری

تاکر کارلسون در برنامه اخیر خود در فاکس نیوز گفته است که امکان باخت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده وجود دارد، مگر اینکه حقایق بنیادی بسیاری تغییر کند.

این چهره تلویزیونی در عین حال از جوبایدن، نامزد دموکرات ها نیز انتقاد نموده و او را تو خالی و به مانند یک اسب تروآ برای رهبران حزب دموکرات توصیف نموده است که اگر پیروز گردد، به نفع تندروهای دموکرات خواهد بود که کنترل قدرت را در آمریکا به دست خواهند گرفت.

کارلسون نقد خود از ترامپ را به دلیل عملکرد ضعیف او در جریان شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا و پس از آن نحوه مدیریت در مقابل اعتراضات داخلی آمریکا علیه نژادپرستی عنوان نموده و گفته است: او به راحتی زمین بازی را باخت.

پیشتر نیز بعضی دیگر از کارشناسان آمریکایی عملکرد ترامپ در برابر شیوع کرونا و مدیریت اعتراضات ضدنژادپرستی را زیر سوال برده و رئیس جمهور آمریکا را به سوءمدیریت متهم نموده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1115

به "هشدار مجری فاکس نیوز به ترامپ: شانس زیادی در انتخابات نداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مجری فاکس نیوز به ترامپ: شانس زیادی در انتخابات نداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید