همایش ملی توسعه پایدار با محوریت گردشگری در خلخال برگزار می گردد

به گزارش کتاب ارزان، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال از برگزاری اولین همایش ملی توسعه پایدار با محوریت گردشگری در این شهرستان اطلاع داد.

همایش ملی توسعه پایدار با محوریت گردشگری در خلخال برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، محمد رضا شایقی سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان خلخال سه شنبه 13 شهریور 97 با اعلام این خبر توضیح داد: بخش نخست این همایش جشنواره فرصت ها و قابلیت های سرمایه گذاری و گردشگری شهرستان خلخال خواهد بود.

او با اذعان به برگزاری این جشنواره در تاریخ 18 شهریور ماه امسال افزود: در این جشنواره قابلیت های گردشگری شهرستان خلخال تشریح می گردد که حضور برای عموم علاقه مندان آزاد است.

او ادامه داد: همچنین در این روز رویدادهایی از جمله برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و بازدید های میدانی از مناطق گردشگری پیش بینی گردیده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال متذکر شد: بخش دوم این رویداد در قالب همایش علمی و در روز 20 اسفند ماه برنامه ریزی گردیده است.

به گفته شایقی علاقه مندان جهت شرکت در این همایش می توانند تا تاریخ 20 بهمن ماه نسبت به ارسال مقالات خود به دبیر خانه همایش (دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال، دفتر پژوهش) اقدام نمایند.

او به اعلام نتایج آنالیز مقالات تا 30 بهمن ماه اشاره و تاکید نمود: در تاریخ 20 اسفند ماه نیز این همایش با مشارکت تعدادی از دستگاه های اجرایی برگزار می گردد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال افزود: محورهای این همایش شامل فرصت های سرمایه گذاری ، فناوری اطلاعات و ارتباطات و قابلیت ها و توانمندی های محلی و توسعه پایدار صنعت گردشگری است.

به گفته شایقی همچنین خدمات شهری و روستایی، اماکن و بناهای تاریخی، صنعت و منابع معدنی، عوامل زیست محیطی، نگرش ها و رفتارهای فرهنگی، کارآفرینی، مدیریت شهری، کشاورزی و منابع طبیعی و آموزش عالی در توسعه پایدار صنعت گردشگری دیگر محورهای ارسال مقاله است.

او بیان داشت: جشنواره توانمندی های گردشگری و همایش توسعه پایدار در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال برگزار می شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 31

به "همایش ملی توسعه پایدار با محوریت گردشگری در خلخال برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی توسعه پایدار با محوریت گردشگری در خلخال برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید