واکسن کرونا از ویروس خطرناک تر است!

به گزارش کتاب ارزان، نتایج یک نظرسنجی نشان داد، بیش از نیمی از آمریکایی هایی که واکسن دریافت نکرده اند معتقدند تزریق واکسن خطرناک تر از ابتلا به این بیماری است و بیشتر از ویروس واقعی برای سلامتی آنها خطر ایجاد می کند.

واکسن کرونا از ویروس خطرناک تر است!

به گزارش خبرنگاران، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد بیش از نیمی از آمریکایی های واکسینه نشده معتقدند واکسن ساخته شده برای کووید 19 خطرناک تر از خود ویروس است.

این دیدگاه به ویژه در بین آمریکایی هایی که می گویند قطعاً واکسن نمی زنند برجسته است؛ زیرا 75 درصد آنها باور دارند واکسن خطرناک تر است؛ اما واقعیت این است که ویروس بسیار خطرناک تر از دریافت واکسن است؛ براساس داده های مووجود، از 243 هزار آمریکایی که از ژانویه 2021 بر اثر کووید جان باختند، فقط یک هزار و سیصد نفر واکسینه شده اند.

با این حال، توسعه نوع دلتا برخی را متقاعد می کند که واکسن را دریافت کنند؛ 22 درصد از پاسخ دهندگان واکسینه نشده به نظرسنجی، شیوه سویه دلتا که نخستین بار در هند دیده شد را محرک واکسیناسیون دانستند.

این نظرسنجی که از طریق بنیاد Kaiser (KFF) انجام شد، نشان داد که 53 درصد از افرادی که واکسن دریافت نکرده اند معتقدند تزریق واکسن خطرناک تر از ابتلا به این بیماری است و بیشتر از ویروس واقعی برای سلامتی آنها خطر ایجاد می کند.

داده های نظرسنجی نشان دهنده چالش پیش روی رهبران آمریکایی است که در پی واکسیناسیون همگانی در کشور هستند.

بر اساس داده های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC)، 58 درصد از جمعیت ایالات متحده حداقل یک دز دریافت کرده اند و حدود 50 درصد آنها کاملا واکسینه شده اند.

کارشناسان بهداشت عمومی می گویند آن دسته از آمریکایی هایی که واکسینه نشده اند، با توسعه نوع دلتا در ایالات متحده در خطر جدی هستند.

این نوع بسیار مسری در حال حاضر بیش از 90 درصد موارد ایالات متحده را شامل می شود. بیشتر قریب به اتفاق بستری شدن ها و مرگ های ناشی از کووید در میان افراد واکسینه نشده است.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1792

به "واکسن کرونا از ویروس خطرناک تر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کرونا از ویروس خطرناک تر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید