ورود سامانه بارشی تازه از آخر هفته ، ادامه بارش ها در 8 استان ، اعلام شرایط جوی تهران طی 2 روز آینده

به گزارش کتاب ارزان، سازمان هواشناسی از بارش باران در بعضی استان ها و طی امروز (18 آبان) و بعلاوه ورود سامانه بارشی نو به کشور اطلاع داد.

ورود سامانه بارشی تازه از آخر هفته ، ادامه بارش ها در 8 استان ، اعلام شرایط جوی تهران طی 2 روز آینده

به گزارش خبرنگاران، براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (18 آبان) در جنوب استان های فارس، یزد، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان، بعضی منطقه ها کرمان، هرمزگان و بوشهر ابرناکی و رگبار پراکنده رخ می دهد و در سایر منطقه ها جوی آرام مستقر است.

پنجشنبه(19 آبان) در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر بعلاوه در غرب فارس، شمال بوشهر، جنوب خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بارش پراکنده رخ می دهد.

آدینه (20آبان) با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور بارش در غرب و جنوب غرب کشور تقویت می گردد و در منطقه های از شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران نیز ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده رخ می دهد.

شنبه (21 آبان) بارش در غرب و جنوب غرب ادامه دارد و درجنوب کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، و شمال شرق خوزستان و چهارمحال وبختیاری شدت خواهد داشت.

یکشنبه (22 آبان) بارش پراکنده در جنوب غرب، بعضی منطقه ها غرب، مرکز و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.

طی امروز و فردا (18 و 19 آبان) بندرعباس با دمای 31 و 32 درجه سانتیگراد گرمترین و بجنورد با دمای 2- و 1- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

شرایط جوی تهران طی 2 روز آینده

آسمان تهران فردا (19 آبان ) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و به تدریج افزایش ابر با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 16 و روز آدینه (20 آبان ) نیمه ابری و گاهی وزش باد با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای 9 و حداکثر دمای 17 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2192

به "ورود سامانه بارشی تازه از آخر هفته ، ادامه بارش ها در 8 استان ، اعلام شرایط جوی تهران طی 2 روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی تازه از آخر هفته ، ادامه بارش ها در 8 استان ، اعلام شرایط جوی تهران طی 2 روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید