پرچم دار بعدی شیائومی با نام می 10T پرو وارد بازار جهانی خواهد شد

به گزارش کتاب ارزان، شیائومی می 10 اولترا یکی از بهترین پرچم دارهای حال حاضر در بازار است که به تازگی معرفی شده و متأسفانه تنها در کشور چین در دسترس واقع شده است. این طور که به نظر می رسد، غول چینی در حال کار روی محصولات دیگری با نام شیائومی می 10T پرو و می 10T است و قصد دارد آن ها را در تمامی بازارها در دسترس قرار دهد.

پرچم دار بعدی شیائومی با نام می 10T پرو وارد بازار جهانی خواهد شد

سری می 10 شیائومی محصولات بسیار زیادی را شامل می شود. سری اول، می 10 و می 10 پرو نام داشتند که می 10 لایت نیز بعدها به آن ها اضافه شد. چند روز پیش بود که می 10 اولترا وارد بازار شد و حالا به نظر می رسد شیائومی در حال کار روی می 10T و می 10T پرو است.

تعدادی از اعضای XDA Developers، روز گذشته با بررسی کدهای رابط کاربری MIUI 12، محصولاتی را با نام رمز آپولو (apollo) و آپولو پرو (apollo pro) مشاهده کردند که می توان آن ها را همان می 10T و می 10T پرو دانست. علت اینکه فکر می کنیم نماینده های جدید این گونه نام گذاری می شوند، سیاست خود شیائومی در قبال نام گذاری محصولاتش است؛ مثلا می 9T و می 9T پرو.

همچنین به نظر می رسد شیائومی دو نسخه از این گوشی را برای عرضه در بازار هندوستان و دیگر بازارها در نظر دارد. کاری که معمولا از این شرکت شاهد هستیم. اما در رابطه با می 10T چه اطلاعاتی داریم؟ با بررسی کدهای برنامه دوربین شیائومی، اعضای XDA Developers دریافتند محصول جدید 3 دوربین خواهد داشت که سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی است. مدل پرو هم از همین تعداد دوربین بهره می برد منتها سنسور اصلی در آن 108 مگاپیکسلی بزرگی دارد.

  • شیائومی از سومین نسل تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد

سری می 9T از برخی جهات از مدل استاندارد خود بهتر ظاهر شدند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به ظاهری جذاب تر و باتری قوی تر اشاره کرد. اما این طور که به نظر می رسد، شیائومی این بار حداقل در بخش دوربین تصمیم گرفت مدل T را ضعیف تر از مدل استاندارد راهی بازار کند. چرا که می 10 و می 10 پرو هر دو به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شده بودند. گویا در این گوشی ها تمرکز آن قدرها روی دوربین منعطف نشده.

به تازگی شخصی با نام Abhishek Yadav جزئیاتی از مدل پروی این محصول منتشر کرده که از جمله مهم ترین آن می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، نمایشگر 144 هرتزی و حسگر اثرانگشت ادغام شده با کلید پاور اشاره کرد. Yadav همچنین در توییتر اقدام به انتشار تصاویری از این گوشی ها کرده که از صحت آن ها مطلع نیستیم چرا که هیچ سابقه ای از این فرد در اختیار نداریم تا عملکرد او را در افشای خبرها ارزیابی کنیم. حساب کاربری TechTipster هم تصاویر واقعی این گوشی ها را با کاربران به اشتراک گذاشت که با تصویر منتشر شده توسط Yadav همخوانی دارد.

  • ویدیوی کالبدشکافی شیائومی می 10 اولترا

وجود نمایشگر 144 هرتزی می تواند خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به بازی باشد چون یعنی این محصول یک پرچم دار خواهد بود و از آن جایی هم که شیائومی قصد دارد آن را به بازارهای جهانی هم عرضه کند، در واقع یعنی کاربران به محصولی نه چندان گران قیمت اما بسیار قدرتمند دسترسی خواهند داشت. اینکه مدل استاندارد به چه قابلیتی مجهز شده تعیین نیست اما قطعا تفاوتی بین آن ها وجود دارد که فعلا از آن بی خبریم.

اگر طبق شایعات، می 10T پرو از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره ببرد، قطعا شارژر پرسرعتی هم برای آن در نظر گرفته خواهد شد. حال اینکه این شارژر همان شارژر 120 واتی عرضه شده به همراه می 10 اولترا است یا خیر تعیین نیست. همچنین انتظار داریم قلب تپنده می 10T پرو را پردازنده اسنپدراگون 865 یا 865 پلاس تشکیل دهد.

می 10T و می 10T پرو قرار است به زودی راهی بازار شوند اما متأسفانه از تاریخ دقیق عرضه آن ها مطلع نیستیم. با این حال اواخر سال جاری می تواند محتمل ترین زمان باشد. به خاطر داشته باشید هنوز صحت خبرهای منتشر شده در رابطه با این گوشی ها تعیین نیست و نمی توانیم به طور حتم بگوییم همه آنچه که گفته شده صحیح است. انتظار می رود به زودی در رابطه با جزئیات آن خبرهای بیشتری بشنویم. بنابراین توصیه می شود تا آن زمان، خبرهای منتشر شده را در حد یک شایعه بدانید.

  • دوربین شیائومی می 10 اولترا در صدر جدول وب سایت DxOMark قرار گرفت

منبع: Tech Radar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1221

به "پرچم دار بعدی شیائومی با نام می 10T پرو وارد بازار جهانی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچم دار بعدی شیائومی با نام می 10T پرو وارد بازار جهانی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید