پیوستن 12 هزار فارغ التحصیل دانشگاه های نظامی به نیروهای مسلح روسیه

به گزارش کتاب ارزان، وزارت دفاع روسیه بیان کرد، بیش از 12 هزار دانشجو از 36 دانشکده و آموزشگاه نظامی، از جمله 260 افسر زن، روز شنبه در مراسمی ویژه فارغ التحصیل شده و به نیروهای مسلح این کشور خواهند پیوست.

پیوستن 12 هزار فارغ التحصیل دانشگاه های نظامی به نیروهای مسلح روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت دفاع فدراسیون روسیه، امروز یکشنبه، در گزارشی یادآور شد که مراسم فارغ التحصیلی افسران جوان در 36 دانشگاه نظامی در سراسر روسیه، روز شنبه- 9 ماه مه (20 اردیبهشت ماه) و در هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی در جنگ جنگ عظیم میهنی، صورت گرفت و بدین ترتیب ، حدود 12 هزار ستوان جوان به صفوف نیروهای مسلح روسیه خواهند پیوست.

در این گزارش آمده است: فارغ التحصیلان آموزشگاه نظامی ستاد کل ارتش ، آموزشگاه های ویژه و همچنین حدود 12 هزار ستوان جوان مطابق با تخصص و سطح آموزشی خود، در پست های مختلف ارتش خدمت خواهند کرد. در بین فارغ التحصیلان 260 افسر زن وجود دارد. همه فارغ التحصیلان گواهینامه نهایی دولتی دریافت نموده و سطح دانش و مهارت خود در سازماندهی راهنمایی نیروها و کنترل تشکیلات، یگان های نظامی و زیرمجموعه ها و همچنین در عملیات و استفاده از مدرن ترین سلاح ها و تجهیزات نظامی را به خوبی نشان داده ا ند.

بر اساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه، یک نفر از هر پنج فارغ التحصیل دارای بالاترین افتخارات، یعنی 420 نفر مدال طلا دریافت نموده ا ند.

این وزارت خانه همچنین تأکید نموده که با توجه ویژه به تنظیم خانواده در میان افسران جوان، سال جاری 37 زوج متاهل از میان ستوانان فارغ التحصیل، که در دوره آموزشی تشکیل خانواده داده ا ند، دیده می شوند و در مجموع حدود 4 هزار خانواده افسری وارد ایستگاه های وظیفه جدید خواهند شد.

طبق اطلاعات کاخ کرملین، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه هم در پیامی، خاتمه موفقیت آمیز تحصیلات فارغ التحصیلان دانشکده های نظامی و آموزشگاه های وزارت دفاع را تبریک گفت و ابراز اطمینان کرد که فارغ التحصیلان دانشگاه های نظامی کشور بطور حرفه ای و با عزت و با به کارگیری دانش و مهارت های به دست آمده در طول دوره آموزشی، به اجرای وظایف نظامی خواهند پرداخت. وی همچنین قول داد که هر اقدامی برای فراهم آوردن شرایط مناسب برای زندگی و دوره خدمت نظامیان جوان روس انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1029

به "پیوستن 12 هزار فارغ التحصیل دانشگاه های نظامی به نیروهای مسلح روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوستن 12 هزار فارغ التحصیل دانشگاه های نظامی به نیروهای مسلح روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید