کاربردی ترین نرم افزار crm در ایران

به گزارش کتاب ارزان، در دنیای پیشرفته امروز، هیچ کس از سرعت رشد تکنولوژی بی خبر نیست. این روند صعودی رشد آن چنان بالاست که گویی آدمی انتظار هر نوع پیشرفتی را دارد و کمتر از تحولات انجام شده متحیر می گردد، بلکه همیشه در کوشش است که با به کارگیری ابزارهای موجود، خود را با تحولات انجام شده همگام ساخته و در جهت رشد حرکت کند. کسب و کارهای امروزی در گیرودار رشد علم و صنعت بیشترین تغییرات را داشته اند. در واقع درآمدزایی در مشاغل مختلف به پتانسیل بالایی رسیده است. با توجه به این که امروزه بیشتر فعالیت های تجاری مبتنی بر وب است، از نرم افزارهای هوشمند مختلفی در این راستا جهت بهره وری و بازدهی بیشتر تجارت استفاده می گردد که نرم افزار فاکتور از مهم ترین آن ها است. در ادامه به معرفی نرم افزار فاکتور و مزایا و لزوم استفاده از آن برای مشاغل مختلف می پردازیم .

کاربردی ترین نرم افزار crm در ایران

نرم افزار crm چیست؟

قبل از این که نرم افزار فاکتور را آنالیز کنیم، ضروری است با مفهوم نرم افزار سی آر ام آشنا شوید. نرم افزار crm یک پلتفرم مبتنی بر وب است که در تکنولوژی ویپ تعریف شده است. این نرم افزار به عنوان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می گردد و اگر با کاربرد و مزایای آن آشنا شوید، به خوبی لزوم مدیریت ارتباط با مشتری و در واقع مدیریت فروش را درک خواهید کرد. آنچه به یک فعالیت تجاری در کسب و کارهای مختلف معنا و مفهوم می بخشد، ارتباط صاحبین کسب و کار با مشتریانی است که از آن ها محصول یا خدمات قابل عرضه شان را تقاضا می نمایند . در این راستا تنها زمانی می توان به تداوم و پایداری و هم چنین توسعه در یک کسب و کار رسید، که تمام مشتریان از کارفرما رضایت داشته باشند. حال که می دانید نرم افزار crm چیست طبیعی است که این رضایت و پس از آن اعتمادی که شکل می گیرد، نتیجه ارائه درست خدمات لازم به مشتری است.

قطعا هر مشتری تنها در پی آن است که هرچه سریع تر احتیاج خود را از دریافت محصول و خدمات مرتفع سازد و در واقع درکی از ترافیک یک کسب و کار ندارد؛ بنابراین تنها کارفرماست که باید بتواند به صورت همزمان تمام مشتریان را مدیریت نموده و ضمن ایجاد تعامل پایدار با مشتری به یک صورت حساب شفاف از فروش خود برسد. برای این منظور هر کارفرما به چند نیروی کار احتیاج دارد که بتواند بخش های مختلف دپارتمان تجاری خود را سامان بخشیده و یکپارچه سازد. در نظر داشته باشید که هر چه مشتری رضایت بیشتری داشته باشد، بازدید و فروش نیز به همان نسبت افزایش می یابد. همه شما به خوبی می دانید که استخدام چندین نیروی کار برای کارفرما هزینه های بسیاری در بر دارد. به علاوه این که همگام سازی فعالیت کارکنان خود، یک برنامه ریزی مجزا و اصولی می طلبد که به شدت زمان بر است. در این راستا تنها یک نرم افزار فاکتور است که می تواند چالش های مدیریت کسب و کار را رفع سازد.

حال که با لزوم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آشنا شدید، می توان در تعریف نرم افزار سی آر ام گفت که یک برنامه کامپیوتری سازنده است که با عملکرد هوشمند خود به فعالیت های تجاری در یک سازمان سرعت بخشیده و با ثبت گزارش تعامل با مشتری و هم چنین یکپارچه سازی بخش های مختلف یک سازمان، ضمن مرتفع ساختن چالش های موجود در کسب و کار به بهبود روابط بین کارفرما و مشتری یاری می نماید. به این ترتیب صاحبین کسب و کارها می توانند فارغ از نوع فعالیتشان از نرم افزار سی آر ام استفاده نموده و بدون دغدغه و مشکل به یک تصویر شفاف از فعالیت خود برسند. نتیجه این امر رضایت مشتری، اعتمادسازی و در پی آن برندسازی است. نرم افزار فاکتور همیار فروش یکی از انواع نرم افزار سی آر ام تحت وب است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

نرم افزار فاکتور چیست؟

همان طور که گفتیم کسب و کارهای مختلف از دپارتمان های مختلفی تشکیل شده اند و یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کار، بخش حسابداری است. حتما به خوبی با اهمیت این بخش و تأثیر آن در روند رشد تجاری مشاغل آشنا هستید. ساده ترین نتیجه پیشرفت علم و تکنولوژی در عصر امروز، همان فاکتورهای فروشی است که روزانه همراه با خرید های خود دریافت می کنید. این روزها دیگر جایی برای دفترهای حساب و چرتکه های قدیمی باقی نمانده و جای آن ها از ابزارهای کامپیوتری هوشمند استفاده می گردد. صدور فاکتور اهمیت بسیاری در حوزه حسابداری مشاغل دارد. از آنجا که در هر فاکتور صادرشده تمام اطلاعات مربوط به محصول ذکر می گردد، مشتری از حساب و کتاب خود مطمئن شده و به کارفرما اعتماد می نماید ؛ از طرفی صاحبین کسب و کار نیز به تصویر شفافی از هزینه اولیه و سود و زیان خود می رسند. نرم افزار فاکتور که به آن نرم افزار صدور فاکتور نیز می گویند، دقیقا با همین هدف یعنی حضور قدرتمند کسب و کار در حوزه تجارت و پایداری آن ها استفاده می گردد.

نرم افزار فاکتور چه کاربردهایی دارد؟

این نرم افزار به عنوان یک ابزار هوشمند مدیریت حسابداری عملکرد بسیار هوشمندانه ای دارد. به این صورت که برای هر مشتری یک پروفایل مجزا ایجاد نموده و تمام اطلاعات مربوط به او را ثبت می نماید. در این پروفایل می توانید به اطلاعاتی از قبیل نام و نشان مشتری، تمام فاکتورهای خرید و فروش، فاکتور های اجرا شده و یا کنسل شده و تمام مذاکرات قبلی برسید . این اطلاعات به کارفرما یاری می نماید که با تهیه یک گزارش دقیق از مقدار فروش، ضمن پیگیری مشتری، به ایجاد ارتباط مؤثر و تعامل پایدار با مشتری برسید. طبیعتا تمامی کسب و کارها با اهداف تجاری والا در حوزه تجارت فعالیت می نمایند و در پی آنند که با جلب رضایت مشتری و اعتمادسازی به درآمدهای بیشتر برسند .

نرم افزار فاکتور به کارفرمایان یاری می نماید که با کنترل بیشتر و جدی تر بر روی فرآیند فروش، به اهداف تجاری خود برسند. این نرم افزار به صورت هم زمان وظایف یک حسابدار تمام وقت و چند نیروی کار را به صورت بهینه انجام داده و خروجی بسیار دقیقی دارد.

سخن آخر

اگر در پی برترین و کاربردی ترین نرم افزار سی آر ام برای یکپارچه سازی فعالیت های تجاری خود در راستای بهره وری و سوددهی بیشتر هستید، می توانید در هر مرحله از تجارت که قرار دارید، از نرم افزار فاکتور و قابلیت ها و مزایای قابل توجه آن بهره مند شوید. استفاده از این نرم افزار این فرصت را به شما می دهد که با آرامش بیشتری به توسعه کسب و کار خود فکر کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2173

به "کاربردی ترین نرم افزار crm در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربردی ترین نرم افزار crm در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید