کاغذ دیواری ضدآب

به گزارش کتاب ارزان، حتما شما هم قبول دارید این خیلی مهم است که بتوانیم کاغذ دیواری را بشوییم. اینطور نیست؟

کاغذ دیواری ضدآب

اساسا اینکه جزئی از یک خانه یا حتی محیط کار قابلیت شستشو نداشته باشد، برای ساکنان فراوری اضطراب و استرس می نماید، به خصوص اگر آنها دچار وسواس فکری یا علمی باشند، از همین رو این خیلی مهم است که شما از یک کاغذ دیواری قابل شست وشو برای آراستن دیوارهای موردنظرتان بهره ببرید. تیمبرلند، عرضه نماینده انواعی از کاغذ دیواری ها در سبک های مختلف است که به سادگی امکان تمیزکاری را برای شما فراهم می نمایند. به بیان دقیق تر، تفاوتی ندارد که شما از کاغذ دیواری سبک مدرن بهره ببرید، یا کلاسیک یا نیمه کلاسیک؛ حتی فرقی ندارد کاغذ دیواری طرح گل باشد یا آجر یا مخمل یا طرح های هندسی. هر نوع از کاغذ دیواری محصول تیمبرلند که مورد انتخاب شما باشد، قابلیت شست وشو را دارد، به این معنا که به سادگی قادر هستید با نم دار کردن یک دستمال کوچک، آن را از آلودگی ها پاک کنید و تا سال ها نیز از زیبایی آن لذت ببرید.

فرق کاغذ دیواری ضدآب و کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری ضد آب متفاوت از کاغذ دیواری قابل شستشو است. وقتی شما از کاغذ دیواری ضد آب استفاده می کنید به سبب عدم وجود تنوع، دایره انتخاب محدودتری دارید اما در عوض می توانید از آنها در سرویس های بهداشتی بهره ببرید. در مقابل، کاغذ دیواری های قابل شستشو، که در فرآیند فراوری آن از تکنولوژی PVC استفاده می شود، تنوع بسیار بیشتری دارند و به میزان بیشتری ذوق شما را برمی انگیزند و تنها نکته قابل توجهی که درباره آنها باید دانست این است که قابل نصب در دستشویی یا حمام نیستند. تیمبرلند کاغذ دیواری های قابل شستشو را در انواع سبک ها، طرح ها و مدل ها به شما عرضه می نماید و علت قابل شستشو بودن آن همان تکنولوژی پی.وی.سی است که در بالا به آن اشاره شد. این تکنولوژی، باعث مقاومت در برابر رطوبت، ضد خش بودن و استحکام بالای کاغذ دیواری می شود. البته، درست است که از کاغذ دیواری قابل شستشو نمی توان در دستشویی و حمام استفاده کرد، اما قطعا شما می توانید از آن به عنوان کاغذ دیواری آشپزخانه بهره ببرید و خیال تان راحت باشد که با یک دستمال نم دار، آلودگی ها و چربی از آن دور می مانند.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری ضد آب یا قابل شستشو

همانطور که گفتیم، کاغذ دیواری های تیمبرلند همگی قابل شستشو هستند و شما می توانید از آنها حتی برای کاغذ دیواری سقف هم بهره ببرید، اما در کنار قابل شستشو بودن، ویژگی های مهم دیگری نیز دارند:

مقاوم در برابر نور خورشید

مقاوم در برابر گرد و غبار

بهره گیری از تکنولوژی پی.وی.سی با گرماژ 320

دارای آلبوم های متنوع و متعدد

بعید است شما آلبوم های کاغذ دیواری تیمبرلند را ورق بزنید و در نهایت طرح محبوب خود را پیدا نکنید. زیرا ما علاوه بر آن که بر قابلیت شست وشوپذیری محصول تأکید داشته ایم، تنوع سلایق مشتریان و اصول زیبایی را هم در نظر داشته ایم.

مکان های مناسب برای نصب کاغذ دیواری قابل شست وشو

یک پدر و مادر ایده آل قبل از هر چیز به سلامت فرزندشان فکر می نمایند و در آراستن اتاق کودک هیچ چیز مهم تر از لحاظ کردن سلامت روانی و جسمی کودک نیست. آیا بچه شما علاقه دارد روی دیوار نقاشی بکشد؟ یا ممکن است با دستی که آلوده به غذاست، دیوار را لمس کند؟ شما می توانید تا جایی که ممکن است با دل بچه خود راه بیایید، به این معنی که با استفاده از کاغذ دیواری قابل شستشو، از بسیاری چالش های رایج بین بزرگترها و کودک بر سر کثیف کردن دیوار جلوگیری کنید. هرچند که توصیه نمی شود روی دیوار با مداد چیزی کشیده شود اما اگر چنین اتفاقی رخ داد، با توجه به قابل شست وشو بودن کاغذ دیواری های تیمبرلند شما می توانید به جای دعوا کردن کودک، یک دستمال نمدار به او بدهید تا با پاک کردن کاغذ دیواری طرح گل یا هر طرح دیگر، هم دوباره یک دیوار تمیز داشته باشید و هم به خاطر سهیم کردن او در امر خانه داری حس ارزشمندی به او بدهید. گذشته از این، کاغذ دیواری های قابل شستشوی تیمبرلند در اتاق خواب، اتاق پذیرایی، راهرو، راه پله و محیط اداری نیز به زیبایی می درخشند و شما در هیچ نقطه از خانه دغدغه شکل تمیز شدن آنها را نخواهید داشت.

نکات مهم هنگام تمیز کردن کاغذ دیواری ضدآب یا قابل شستشو

تنها نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است: کاغذ دیواری ضد آب یا قابل شستشو را می توان با آب و صابون تمیز کرد اما هرگز از آب خیلی داغ استفاده نکنید. استفاده از آب گرم و مواد شوینده ملایم ظرفشویی می تواند عالی عمل کند. بعلاوه در جریان باشید که برای تمیز کردن کاغذ دیواری، همواره با یک گردگیر یا جارو پیچیده شده در پارچه میکروفیبر غبارگیری دیوار را آغاز کنید. اثرات انگشت و لکه ها را می توان با پاک کن پاک کرد. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که هرگز از مواد سفید نماینده یا مواد شیمیایی تمیز نماینده قوی یا پاک نماینده های ساینده استفاده نکنید. میزان کمی صابون را در ظرف مناسبی با آب گرم مخلوط کنید. برای جلوگیری از تغییر رنگ کاغذ دیواری با مواد شوینده رنگی از صابون یا شوینده شفاف بهره ببرید. یک پارچه یا اسفنج نرم و تمیز را به محلول تمیز نماینده آغشته کنید. پاک نماینده اضافی را از سطل بیرون بیاورید. محلول تمیز نماینده را با کشیدن میزانی از محلول روی ناحیه ای که خیلی معین و در معرض دید نیست آزمایش کنید. آزمایش محلول تمیز نماینده در یک منطقه مخفی و کوچک، از آسیب رساندن به کل دیوار در صورت خراب شدن پاک نماینده جلوگیری می نماید. سطح نزدیک تخته های قرنیز به ندرت برای دیگران قابل مشاهده است و مکان خوبی برای آزمایش است. اگر به کاغذ دیواری آسیب نرساند، مراحل تمیز کردن را آغاز کنید. سطح را از بالا به پایین و در جهت درزهای عمودی پاک کنید. بیش از حد از صابون استفاده نکنید. استفاده از میزان زیادی صابون باعث می شود که خاک به دیواره ها بچسبد. سپس با پارچه میکروفیبر خشک کنید تا پرزها پشت سر نمانند. رعایت موارد فوق اهمیت زیادی دارد، به خصوص اگر محصول مورد استفاده شده کاغذ دیواری اتاق پذیرایی باشد که حساسیت بیشتری را برای ساکنان برمی انگیزد.

قیمت خرید کاغذ دیواری ضدآب یا قابل شستشو

وقتی شما برای یک کاغذ دیواری مرغوب خرید می کنید در حال برداشتن یک گام محکم و طولانی در راستای بهبود دکوراسیون داخلی محیط خود هستید. قیمت انواع کاغذهای دیواری بسیار با هم متفاوت اند. این تفاوت به خاطر کشور سازنده، جنس و طرح آنهاست، بعلاوه مواردی مثل مقاومت آنها در برابر نور خورشید و گرد و غبار و قابلیت شست و شوپذیری. روی هم رفته اما خرید کاغذ دیواری قابل شستشو مزایای بسیار زیادی نصیب شما می نماید که مبلغ مورد احتیاج برای هزینه پرداختی آن را توجیه می نماید. ضمناً از قلم نیاندازید که باید هزینه نصاب کاغذ را نیز در نظر بگیرید. تیمبرلند در کنار شماست تا با صرف یک هزینه ارزنده، برترین شکل و شمایل را برای محیط مورد نظرتان، چه اتاق خواب در منزل شخصی باشد و چه اتاق مدیریت در دفتر کار، فراهم کند. یادمان باشد انتخاب کاغذ دیواری گام اول در تغییر دکوراسیون است، چراکه تکلیف را برای خیلی چیزهای دیگر روشن می نماید: اینکه سبک مبلمان چه باشد، اینکه از چه نوع تابلوهایی برای دیوار استفاده شود، اینکه از چه نوع اکسسوری هایی برای تکمیل کار استفاده کنیم و اساسا برای همین است که انتخاب کاغذ دیواری اداری هم به میزان انتخاب کاغذ دیواری برای منزل اهمیت دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1401 بروزرسانی: 23 اسفند 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2250

به "کاغذ دیواری ضدآب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاغذ دیواری ضدآب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید