تور ارزان اروپا: یاری 62 میلیون دلاری اتحاد اروپا به قرقیزستان

به گزارش کتاب ارزان، اتحادیه اروپا در چارچوب یک برنامه شاخص چند ساله، 62 میلیون یورو به قرقیزستان در قالب یاری اقتصادی ارائه خواهد نمود.

تور ارزان اروپا: یاری 62 میلیون دلاری اتحاد اروپا به قرقیزستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، اتحادیه اروپا در چارچوب یک برنامه شاخص چند ساله، 62 میلیون یورو به قرقیزستان در قالب یاری اقتصادی ارائه خواهد نمود.

قبلاً اتحادیه اروپا یک برنامه شاخص چند ساله تازه برای همکاری با قرقیزستان برای 2021-2027 تصویب نموده بود.

در حال حاضر، اتحادیه اروپا برای 4 سال اول این برنامه، بودجه 62 میلیون یورویی را در قالب یاری های بلاعوض برای همکاری های دوجانبه و ارتقای منافع مشترک در زمینه های مدیریت و دیجیتالی شدن، توسعه انسانی و اقتصاد سبز و مقاوم به اقلیم ارائه خواهد نمود.

ادوارد آور سفیر اتحادیه اروپا در قرقیزستان اظهار داشت که اتحادیه اروپا به بیشکک به عنوان یک شریک توسعه اصلی و قابل اعتماد همکاری طولانی مدت دارد.

وی گفت: امروز ما گام تازهی در همکاری خود را جشن می گیریم و خود را متعهد به حمایت بلندمدت از حکومت در زمینه های دیجیتالی شدن، آموزش، رشد سبز و سایر زمینه های مورد علاقه دوجانبه می دانیم.

ادوارد آور گفت: برنامه چند ساله تازه اثبات قانع کننده ای بر حمایت مستمر اتحادیه اروپا از مردم قرقیزستان است.

گفتنی است که حمایت اقتصادی از اجرای برنامه ادامه دارد و تامین اقتصادی برنامه شاخص چند ساله برای 2025-2027 پس از آنالیز اجرای آن در سال 2024 معین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1979

به "تور ارزان اروپا: یاری 62 میلیون دلاری اتحاد اروپا به قرقیزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: یاری 62 میلیون دلاری اتحاد اروپا به قرقیزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید