گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در مرز پر گوهر رادیو جوان

به گزارش کتاب ارزان، دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس است. به همین بهانه شبکه رادیویی جوان ویژه برنامه مرز پر گوهر را روانه آنتن می نماید.

گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در مرز پر گوهر رادیو جوان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو جوان، علیرضا محمدنیا مدیر گروه دانش این شبکه رادیویی گفت: مرز پر گوهر عنوان یک ویژه برنامه در قالب مستند گزارشی است که در روزهای پنج شنبه و آدینه این هفته ساعت 16:30 از رادیوجوان تقدیم مخاطبین می گردد.

وی معرفی ظرفیت ها و قابلیت های علمی - پژوهشی، مالی و گردشگری خلیج فارس را هدف اصلی این برنامه دانست و ادامه داد: خلیج فارس در راستا انتقال نفت و گاز ایران و کشورهای عربی قرار گرفته، سرشار از معدن های نفت و گاز است و به همین دلیل جزو منطقه های استراتژیک و پر اهمیت در سطح بین المللی است. این خلیج به وسیله تنگه هرمز به دریای عمان و آب های آزاد دنیا راه دارد و به دلیل همسایگی با کشورهای عربی بسیاری از آن ها بارها برای تحریف نام آن کوشش نموده اند؛ به همین خاطر ما در این برنامه می کوشیم تا توجه مخاطب جوان مان را به توسعه و افزایش سطح توانمندی فراوری، برطرف موانع و حمایت از بومیان و سرمایه گذاران منطقه جلب کنیم.

مدیر گروه دانش رادیوجوان درپایان اظهار کرد: مرز پر گوهر در دو قسمت به تهیه کنندگی زهره عبدالرحیم، اجرای مصطفی خواجه حسینی و گزارشگری غزاله یراقی در روزهای نهم و دهم اردیبهشت 1400 از شبکه رادیوجوان بر روی موج FM 88MHz پخش خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1665

به "گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در مرز پر گوهر رادیو جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در مرز پر گوهر رادیو جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید