گردشگری اردبیل از حالت فصلی خارج شده است

به گزارش کتاب ارزان، استاندار اردبیل گفت: گردشگری اردبیل با رویکرد جدید اتخاذ شده از حالت فصلی خارج شده است.

گردشگری اردبیل از حالت فصلی خارج شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در مراسم اختتامیه جشنواره زمستان بیدار توضیح داد: متوقف کردن گردشگری در نیمه نخست سال نمی تواند سود مالی به دنبال داشته باشد و ضروری است گردشگری تمام فصل در این استان حاکم گردد.

او اضافه نمود: بر همین اساس طرح زمستان بیدار در دستور کار نهاده شد و از ظرفیت تمام دستگاه ها برای فعال سازی گردشگری اردبیل در فصل زمستان استفاده می گردد.

استاندار اردبیل متذکر شد: هر چند این طرح در مراحل نخست اجرایی است و معایبی نیز می تواند داشته باشد اما با تعریف رویدادهای مختلف شور و نشاطی را در شهرهای استان حاکم نموده و اقتصاد شهرهای گردشگری اردبیل فعال شده است.

بهنام جو متذکر شد: تنوع آب و هوایی و حتی فصل زمستان در اردبیل یک قابلیت برای رونق گردشگری این استان است و در سال های آینده نیز با پیگیری طرح زمستان بیدار شاهد شکوفایی هر چه بیشتر گردشگری اردبیل خواهیم بود.

او افزود: در عین حال دولت نیز تقویت زیرساخت های گردشگری را بر عهده دارد و با نگاه توسعه محور به دنبال رونق گردشگری این استان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 289

به "گردشگری اردبیل از حالت فصلی خارج شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری اردبیل از حالت فصلی خارج شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید