گزینه خط حمله سرخ پوشان لو رفت

به گزارش کتاب ارزان، پس از مصاحبه محمد محمدی مبنی بر مذاکره با گزینه های خارجی و داخلی برای تقویت خط حمله پرسپولیس، برآورد های زیادی صورت پذیرفت.

گزینه خط حمله سرخ پوشان لو رفت

بعضی ها حرف از بازگشت احتمالی کریم انصاری فرد به ایران و تیم پرسپولیس زدند و بعضی دیگر نام یونس دلفی را مطرح کردند که البته این دومی بیراه هم نبوده است اما...

گزینه اصلی برای خرید مهاجم ایرانی یک بازیکن آشناست که سابقه گلزنی با دست (به اعتراف اولیه خودش!) به پرسپولیس را در کارنامه دارد! شنیدیم محمدجواد محمدی که برترین فصل دوران فوتبالی خود را درفصل گذشته در تیم طرفدار سپری کرد گزینه اصلی یحیی گل محمدی است. او در فصل گذشته توانست امید اول گلزنی بنفش پوشان باشد و یکی از عوامل پیروزیت شاگردان رضا عنایتی در اولین فصل حضور در لیگ برتر بود.

این مهاجم 26 ساله متخصص گلزنی به تیم های بزرگ نشان داد و در مسابقات حساس کمک رسان تیمش بود و توانست در نقش گلزن یا گلساز بدرخشد. او اولین گل خود در لیگ برتر را در مصاف با پرسپولیس در استادیوم آزادی به ثمر رساند و سپس در برابر ذوب آهن گل سه امتیازی تیمش را ساخت و در برابر تراکتور زننده گل پیروزی بخش بنفش پوشان بود.

به رغم شکست برابر استقلال، محمدی که خود سابقه عضویت در این تیم پرطرفدار مرکز را دارد، توانست دروازه آبی پوشان را هم باز کند تا در یک فصل هم به پرسپولیس گل زده باشد و هم به استقلال و در فصل گذشته درخشش مهاجم تیم فوتبال طرفدار تکمیل شد و در بازی های رفت و برگشت برابر تراکتور پیروز به گلزنی شد.

حالا این مهاجم گلزن مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته است در حالی که گفته می گردد با تیم طرفدار قرارداد دارد. بازیکنی که با تیم طرفدار قرارداد دارد چگونه می خواهد به پرسپولیس برود؟

در همین ارتباط شنیدیم محمد جواد محمدی ظاهرا بندی در قراردادش دارد که به او اجازه جدایی از تیم طرفدار را می دهد! البته باید منتظر ماند و دید او می تواند آزاد گردد و به پرسپولیس برود یا اینکه قرارداد تیم طرفدار با این بازیکن محکم تر از این حرف ها بسته شده است؟!

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2140

به "گزینه خط حمله سرخ پوشان لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه خط حمله سرخ پوشان لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید