گلایه خبرنگاران اصفهانی را به وزیر کشور می رسانم

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، محسن مهرعلیزاده ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا به کمپین فرزندت کجاست می پیوندید، به ارائه توضیحاتی در این ارتباط پرداخت و گفت: برخی موارد در جامعه بیش از اندازه برجسته می گردد به نوعی که طرح آن مسایل در جامعه یک افتراق و انشقاق ایجاد می نماید.

گلایه خبرنگاران اصفهانی را به وزیر کشور می رسانم

وی افزود: از دیدگاه من همه چیز باید شفاف باشد اما آنچه که اکنون در جامعه بیشتر دیده می گردد این است که در فضای مجازی عده ای کوشش می نمایند افتراق میان دولت و مردم به راه بیندازند.

استاندار اصفهان توضیح داد: شاید اقتصاد ما نسبت به بسیاری از کشورهای جهان ضعیف باشد اما به دلیل ارتباط فولادین میان مردم و دولت پابرجا ایستاده ایم.

وی افزود: درست است که برخی رفتارهای مسئولان یا فرزندان آنها موجب بی اعتمادی هایی گردیده است اما نمی توان آن را به همه تعمیم داد ضمن اینکه باید به این نکته نیز دقت کنیم که پسر یک مسئول نیز مانند هر فرد دیگری حق تحصیل داشته و نباید از حق خود در جامعه محروم باشد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه این کمپین ها مشکلی را حل نمی کند بلکه موجب افزایش فاصله ها می گردد، گفت: ممکن است مسئولی بخواهد در این کمپین حضور داشته باشد یا خیر.

فرزندان من آقازاده نیستند

وی افزود: فرزندان من تحصیلات دانشگاهی دارند و بدون استفاده از امتیازات قانونی مختلف مانند عضو هیئت علمی دانشگاه بودن همگی در دانشگاه های خوبی مانند صنعتی شریف و تهران فارغ التحصیل گردیده اند، آقا زاده نیستند، در ایران زندگی می نمایند و به کار اداری هم هیچ تمایلی ندارند.

استاندار اصفهان پس از خوانش گلایه نامه جمعی از خبرنگاران در ارتباط با شیوه برخورد وزیر کشور در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی در هفته گذشته با اصحاب رسانه و تهدید به اخراج آنها از تمامی جلسات استانداری توضیح داد: من همه شما را دوست دارم و برای شما احترام قائل هستم.

وی ادامه داد: اعتقاد من این است که حال خبرنگاران باید خوب باشد تا این خوب بودن در جامعه نیز تسری پیدا کند و باید مورد احترام قرار گیرند تا دموکراسی، اهمیت آگاهی مردم و رشد عقلانیت در جامعه مورد احترام باشد.

رسانه های اصفهان نقش خود را به عنوان حامیان انقلاب و مردم ایفا کردند

مهرعلیزاده تاکید نمود: اعتقاد دارم که که رسانه های اصفهان نقش خود را به عنوان حامیان نظام و انقلاب، حامیان حقوق مردم و مسئولان به خوبی ایفا نموده و توصیه می کنم که حتما همین رویه را ادامه دهید.

وی با بیان اینکه بهروزی آینده یک جامعه به گردش اطلاعات بستگی دارد، ابراز داشت: ممکن است در اظهار نظرهایی مطالبی از سهو یا با اعتقاد گفته گردیده باشد اما موضوع اصلی این است که جامعه و قانون چه می خواهد.

استاندار اصفهان تاکید نمود: با توجه به جلسه که فردا با وزیر کشور دارم سلام و ابراز گلایه شما را که با زبانی بسیار مودبانه بیان شد به رحمانی فضلی می رسانم.

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با در نظر دریافت مکانی برای تجمع های قانونی و ابراز مشکلات با حضور مسئولان در شهر اصفهان تاکید نمود: ما طراحی هایی انجام دادیم و قرار بود این طرح به عنوان یک کار ابتکاری از اصفهانی ها مطرح گردد که دولت در این زمینه پیش دستی کرد.

اصراری بر ماندن در پست استانداری اصفهان ندارم

مهرعلیزاده گفت: طرح مذکور آماده گردیده است و به زودی یکی دو مکان را در اختیار مردم اصفهان قرار می دهیم.

وی درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی و قرار داشتن نام استاندار اصفهان در این لیست بیان داشت: اگر بنا به اجرای این قانون قرار گیرد، اصراری برای ماندن نخواهم داشت و از قرار داشتن اسم خود در این لیست خوشحال هستم.

25 درصد درآمدهای استانی از محل گردشگری خواهد بود

استاندار اصفهان با اشاره به برنامه های دولت برای توسعه گردشگری در اصفهان تاکید نمود: این مسئله از اولویت های ما محسوب می گردد و بر اساس برنامه ریزی های انجام گردیده طولی نمی کشد که در سه تا پنج سال آینده 25 درصد درآمدهای استانی از محل گردشگری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طرح های قطار سریع السیر اصفهان - تهران و ایجاد ایرلاین در اصفهان در حال آنالیز و انجام است، گفت: صحبت هایی انجام گردیده تا به جای هواپیمای خارجی هواپیمای ایرانی را جایگزین کنیم.

مهرعلیزاده افزود: فرودگاه اصفهان تنها ظرفیت پذیرش و نگهداری همزمان 10 تا 15 فروند هواپیما را دارد و بر این اساس طرح های توسعه فرودگاه اصفهان شروع گردیده است.

افتتاح 1300 طرح به مناسبت هفته دولت در اصفهان

وی در ارتباط با پروژه های مورد افتتاح در هفته دولت نیز گفت: هزار و 300 طرح به مناسبت هفته دولت در اصفهان افتتاح خواهد شد که 155 پروژه ملی، 111 پروژه شهرداری ها و 849 طرح مربوط به بخش خصوصی است.

استاندار اصفهان افزود: کم ترین طرح های هفته دولت مربوط به شهرستان چادگان با چهار میلیارد تومان اعتبار و بیشترین طرح مربوطه به اصفهان و کاشان با 223 میلیارد تومان اعتبار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 21

به "گلایه خبرنگاران اصفهانی را به وزیر کشور می رسانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه خبرنگاران اصفهانی را به وزیر کشور می رسانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید