گلکسی اس 23 اولترا؛ اولین گوشی با دوربین تازه 200 مگاپیکسلی سامسونگ

به گزارش کتاب ارزان، سامسونگ، یکی از بازیگران اصلی در بازار جهانی گوشی های هوشمند است. علاوه بر این، این غول کره جنوبی یکی از برند های برتر در زمینه فراوری دوربین گوشی های هوشمند نیز می باشد.

گلکسی اس 23 اولترا؛ اولین گوشی با دوربین تازه 200 مگاپیکسلی سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، در بسیاری از موارد، سامسونگ اولین شرکتی نیست که از سنسور های دوربین خود در محصولاتش استفاده می نماید. با این حال، به گفته افشاگری به نام iceuniverse@، گوشی هوشمند گلکسی اس 23 اولترای سامسونگ به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز شده است. بخش جالب این دوربین استفاده از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 آینده است. با توجه به تمام این نشانه ها، سامسونگ اولین شرکتی خواهد بود که از این سنسور استفاده می نماید.

در حال حاضر سامسونگ دو سنسور 200 مگاپیکسلی به نام های ISOCELL HP1 و ISOCELL HP3 را ارائه نموده است. طبق گزارش ها، سنسور اول در گوشی های آینده موتو Edge 30 اولترا و موتو X30 پرو به کار رفته است. به گفته IceUniverse، سنسور HP2 در عملکرد کلی بهتر از HP1 و HP3 عمل خواهد نمود و احتمالا به همین علت است که سامسونگ میخواهد خودش این سنسور را به طور رسمی عرضه کند.

میزان سنسور HP2 در حال حاضر ناشناخته است. در صورتی که شایعه عملکرد بهتر این سنسور صحت داشته باشد، ممکن است میزان آن بزرگتر از سنسور 1/1.22 اینچی HP1 باشد و یا به فناوری پردازش بهتری مجهز شده باشد. در حال حاضر لنز 108 مگاپیکسلی گلکسی اس 22 اولترا بالاترین پیکسل را در میان دوربین های تلفن همراه ارائه می دهد. این شرکت از این سنسور در گوشی های هوشمند قدیمی مانند سری گلکسی S20 و سری S21 استفاده نموده است.

سامسونگ در پرچمداران سه نسل خود از سنسور 108 مگاپیکسلی استفاده نموده است؛ بنابراین ضروری است که اکنون این شرکت سنسور دوربین را در پرچمدار بعدی خود ارتقاء دهد. اگر گلکسی اس 23 اولترا به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز گردد، این اولین تغییر در مشخصات دوربین سامسونگ در چهار سال گذشته خواهد بود. بعلاوه انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام نیز مجهز گردد. این پردازنده پرچمدار در نوامبر امسال به طور رسمی معرفی خواهد شد و انتظار می رود که عملکرد و مصرف انرژی بهبود یافته ای را ارائه دهد.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2142

به "گلکسی اس 23 اولترا؛ اولین گوشی با دوربین تازه 200 مگاپیکسلی سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی اس 23 اولترا؛ اولین گوشی با دوربین تازه 200 مگاپیکسلی سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید