8 هنرمند خراسان شمالی پیروز به کسب درجه فوق ممتاز خوشنویسی شدند

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران/خراسان شمالی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در آزمون سراسری سال جاری انجمن خوشنویسان، هشت هنرمند خوشنویس استان پیروز به دریافت درجه فوق ممتاز خوشنویسی شدند.

8 هنرمند خراسان شمالی پیروز به کسب درجه فوق ممتاز خوشنویسی شدند

ابوالحسن حیدری با بیان اینکه هنرمندان استان با شرکت در آزمون سراسری فوق ممتاز خوشنویسی سال جاری به این موفقیت دست یافتند، اضافه کرد: اوراق امتحانات این هنرمندان پس از ارسال به دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان ایران به وسیله شورای ارزشیابی هنرمندان کشور ارزیابی شد و به تشخیص این شورا برای آنان گواهینامه فوق ممتاز صادر خواهد شد.

وی هنرمندان دریافت نماینده گواهینامه فوق ممتاز خوشنویسی را حمید مقدادی، حسن برادران، عبدالله ساعدی و مهدی عباسیان در رشته نستعلیق و معصومه قلعه نویی، علی غلامی، وجیهه علی میرزایی و مجید شاکری در رشته شکسته از انجمن خوشنویسان شعبه بجنورد معرفی کرد.

وی گفت: پذیرفته شدگان در دوره فوق ممتاز (معادل فوق لیسانس) می توانند در آزمون دوره استادی انجمن خوشنویسان شرکت نمایند که معادل درجه دکترا در سلسله مراتب تحصیلی است.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، حیدری مجموع هنرمندان دریافت نماینده گواهینامه های فوق ممتاز خوشنویسی استان خراسان شمالی را تا به امروز در مجموع 25 نفر خاطرنشان کرد.

لازم به ذکر است؛ هم اکنون 118 هنرمند عضو انجمن خوشنویسان در سراسر استان خراسان شمالی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1903

به "8 هنرمند خراسان شمالی پیروز به کسب درجه فوق ممتاز خوشنویسی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 هنرمند خراسان شمالی پیروز به کسب درجه فوق ممتاز خوشنویسی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید