آب به نخستین روستای غیزانیه رسید

به گزارش کتاب ارزان، احمد زمانپور با اشاره به پروژه آبرسانی به روستا های غیزانیه افزود: با حضور استاندار و سایر مسئولان آب به مدار اولین روستای غیزانیه رسید و با توسعه و بازسازی تصفیه خانه شیبان و اجرای 24 کیلومتر خط انتقال جدید و همچنین توسعه و بازسازی ایستگاه پمپاژ صفیره در گام جدید، دیگر کمبود آب نخواهیم داشت و پمپ صفیره می تواند به طور 24 ساعته در مدار باشد.

آب به نخستین روستای غیزانیه رسید

به گزارش ایرنا، نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان ها درمورد اعتبار پروژه آبرسانی شرح داد: پروژه آب رسانی به هشت روستای فاقد آب دهستان در مشرحات با اجرای 43 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع و اعتبار مالی 300 میلیارد ریال نیز به اتمام رسیده است.

مردم بخش غیزانیه سوم خرداد جاری در اعتراض به مشکل آب آشامیدنی این بخش و نیز اجرا نشدن طرح آبرسانی به این منطقه پرجمعیت تجمع کردند.

بخش غیزانیه در شرق اهواز پیش از این 96 روستا داشت که بعضی از آن ها خالی از سکنه شده و اکنون تعداد آن ها به حدود 80 روستا با حدود 30 هزار نفر جمعیت رسیده است.

رییس جمهوری نهم خرداد امسال به وزیر نیرو دستور داد حل کامل و سریع مشکل آب منطقه غیزانیه اهواز را به صورت مستمر پیگیری کند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1097

به "آب به نخستین روستای غیزانیه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب به نخستین روستای غیزانیه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید