استقبال مسافران نوروزی از نمایشگاه سوغات و هدایای محلی کشور در کاشان

به گزارش کتاب ارزان، معاون مدیر کل و رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از برگزاری نمایشگاه سوغات و هدایای محلی در کاشان اطلاع داد.

استقبال مسافران نوروزی از نمایشگاه سوغات و هدایای محلی کشور در کاشان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ صبح امروز 4 فروردین ماه، مهران سرمدیان معاون مدیر کل و رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کاشان، با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه شامل 40غرفه متنوع از محصولات بومی و محلی استان های مختلف کشور که عمدتا از تبریز، کرمان، یزد، ارومیه، شیراز، اصفهان، اردبیل، و منطقه فرهنگی کاشان است.

سرمدیان هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی سوغات و هدایای سراسر کشور و عرضه محصولات بومی و محلی به میهمانان نوروزی مطرح نمود و گفت: برای میزبانی هرچه با شکوه­تر از میهمانان و مسافرین نوروزی برنامه­های ویژه ای در کاشان تدارک دیده شده است.

معاون مدیر کل و رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان خاطر نشان کرد: علاوه بر نمایشگاه و سوغات و هدایا در حاشیۀ این نمایشگاه همه روزه برنامه­ های مختلف نوروزگاه با هدف معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف و منطقه فرهنگی کاشان اجرا می گردد.

سرمدیان محل برگزاری این نمایشگاه را چشمۀ تاریخی سلیمانیه واقع در ضلع جنوبی باغ فین معرفی کرد و گفت: نمایشگاه سوغات و هدایا تا انتها ایام نوروز میزبان میهمانان نوروزی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 285

به "استقبال مسافران نوروزی از نمایشگاه سوغات و هدایای محلی کشور در کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال مسافران نوروزی از نمایشگاه سوغات و هدایای محلی کشور در کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید