اعتراض هماهنگ و جنگ سه جانبه در تراکتور، حمله رئیس هیات مدیره

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از موفقیت در صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 آسیا با مسائل زیاد داخلی روبرو شد تا مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این باشگاه یکی پس از دیگری استعفا دهند. عدم پرداخت مطالبات اعضای تیم باعث شد مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به استانبول بروند تا با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه که بیشتر روزهای سال را خارج از ایران است، جلسه ای را برگزار نمایند.

اعتراض هماهنگ و جنگ سه جانبه در تراکتور، حمله رئیس هیات مدیره

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

تراکتوری ها در حالی خود را برای بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم آماده می نمایند که بازیکنان این تیم با این دلیل که مسئولان باشگاه به تعهدات مالی خود عمل نکرده اند از حضور در تمرینات سر باز زدند تا تمرین روز سه شنبه سرخپوشان تنها با هشت بازیکن برگزار گردد.

درحالی که بازیکنان تراکتور مدعی شده اند در سه ماه گذشته مطالبات خود را دریافت نکرده اند، عباس الیاسی رئیس هیات مدیره این باشگاه حمله تندی به استوری هماهنگ بازیکنان داشته و این اقدام انها را نمک نشناسی قلمداد کرده است.

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به شرایط موجود تراکتور اعتراض دارند

عباس الیاسی در واکنش به اعتراض بازیکنان و انتشار استوری مشترک در فضای مجازی، به رسانه رسمی تیم تراکتور گفته است: باشگاه تراکتور به تمامی تعهدات خود درخصوص قرارداد بازیکنان عمل کرده و اقداماتی از این نظیر از طرف بعضی افراد خارج از باشگاه و با هدف ایجاد حاشیه و کمرنگ کردن دستاوردها و پیروزیت های اخیر اجرا شده است. میانگین پرداختی به بازیکنان بین 60 الی 70 درصد است، این درحالی است که تیم تهرانی صدرنشین لیگ برتر، اخیراً میزان پرداختی خود را به 40 درصد رسانده است.

با بازیکنان برخورد خواهد شد

الیاسی با تاکید بر اینکه باشگاه قاطعانه با این اقدام بازیکنان برخورد خواهد نمود، اضافه نمود: این باشگاه با سرمایه و اعتبار بخش خصوصی در عرصه ملی و بین المللی آبروداری کرده و اجازه نمی دهیم که عده ای که با تحریک بعضی افراد بیرونی برای تیم حاشیه درست می نمایند، با احساسات میلیون ها طرفدار بازی نمایند و قطعا کمیته انضباطی باشگاه در اسرع وقت نسبت به آنالیز موضوع و صدور احکام جریمه ای اقدام خواهد نمود.

آقایان باید خجالت زده باشند

عباس الیاسی در ادامه اظهاراتش گفت: همانگونه بارها اعلام کرده ایم هیچ اسمی بزرگتر از تراکتور نیست و آقایان باید خجالت زده باشند که مالک باشگاه در چنین شرایط مالی به تعهدات خود پایبند بوده و حتی با درخواست افزایش مبلغ قرارداد چندین بازیکن که قرارداد بلند مدت داشتند، موافقت کرده و حالا به جای قدردانی، اعتراض کرده و تیم را به حاشیه می برند.

رفتار بازیکنان نمک نشناسی است

وی اضافه نمود: مالک باشگاه می توانست براساس قانون و طبق قرارداد تا سرانجام مدت قرارداد سه، چهار ساله این بازیکنان، همان مبالغ توافق شده اولیه را پرداخت کند امّا برای بالا بردن روحیه و انگیزه بازیکنان، با افزایش چند برابری مبلغ قراردادشان موافقت کرد و آقایان اینگونه جواب محبت ایشان را دادند، این اقدام مصداق شاخص نمک نشناسی است.

دلایل استعفای مدیرعامل و ...

عباس الیاسی همچنین از استعفای مدیر عامل و چند عضو هیات مدیره باشگاه اطلاع داد و بیان داشت: این نفرات به عنوان تیم مالی وارد بدنه باشگاه شده بودند که پس از ناتوانی در اجرای برنامه ها، استعفا دادند و طی روزهای آینده اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل معرفی می شوند.

عباس الیاسی رئیس هیات مدیره و محمدرضا زنوزی مالک تراکتور

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتور در شرایطی پاسخ تندی به بازیکنان این تیم داده و تاکید کرده که با آنها برخورد خواهد شد که پاسخی برای سفر دو بازیکن باتجربه این تیم به ترکیه نداشته و اشاره ای هم به دست بردن در قرارداد چند بازیکن پیشین این تیم نداشته است.

محمدرضا زنوزی که بیشتر روزهای سال را در روسیه یا ترکیه سپری می نماید و همین دوری از تیم حاشیه ها را افزایش داده است، در تراکتور همان راهی را می فرایند که در ماشین سازی رفت و در نهایت به خاطر عدم توانایی در تامین مالی ناچار به واگذاری این تیم شد.

زونوزی که سه سال پیش با وعده های رنگارنگ مالکیت تراکتور را در اختیار گرفت به جای آنکه این تیم را به عنوان یک تیم پیروز خصوصی تبدیل کند با ایجاد مسائل برای بازیکنان و فراهم کردن زمینه اعتراض آنها شرایط را برعکس کرده به گونه ای که یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را وارد حاشیه های پرتعدادی کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1658

به "اعتراض هماهنگ و جنگ سه جانبه در تراکتور، حمله رئیس هیات مدیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض هماهنگ و جنگ سه جانبه در تراکتور، حمله رئیس هیات مدیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید