اعلام شرایط فوق العاده در ترکیه تعطیلات گردشگران خارجی را تحث تاثیر قرار نمی دهد

به گزارش کتاب ارزان، سفارت ترکیه در ایران بیان کرد: تدابیر امنیتی ایجاد شده، زندگی روزمره شهروندان ترکیه، مسافرت و تعطیلات کسانی که به کشور سفر می نمایند را به هیچ شکل تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

اعلام شرایط فوق العاده در ترکیه تعطیلات گردشگران خارجی را تحث تاثیر قرار نمی دهد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا لحظه آخر هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران، رایزنی فرهنگی و گردشگری سفارت ترکیه در تهران در اطلاعیه ای با اشاره به شرایط فوق العاده در این کشور عنوان نمود: تدابیر امنیتی ترکیه محتوایی محدود نماینده برای حقوق و آزادی های اساسی ندارد و مسافرت و تعطیلات کسانی که به این کشور سفر می نمایند را تحت تاثیر قرار نداده است.

در این اطلاعیه آمده است: شرایط فوق العاده سه ماهه که در سراسر کشور از تاریخ 31 تیرماه 1395 اعلام شده، مجموعه تدابیری در چارچوب حقوقی قانون اساسی به منظور افزایش تدابیر امنیتی با هدف فراهم کردن زمینه مبارزه حاکمیت با تهدیدات علیه حقوق و آزادی های شهفرایندان است.

تدابیر یادشده محتوایی محدود نماینده برای حقوق و آزادی های اساسی ندارد.

تدابیر امنیتی که اعمال خواهد شد، زندگی روزمره شهفرایندان ترکیه، مسافرت و تعطیلات کسانی که به کشور سفر می نمایند را به هیچ شکل تحت تاثیر قرار نداده، هیچ گونه مانعی در برابر فرایند گردشگری بین المللی و ترافیک هوایی به وجود نخواهد آورد.

شرایطی نامطلوب در مورد امنیت گذران تعطیلات میهمانان در تمامی مقاصد گردشگری ما مطرح نیست.

به گزارش خبرنگاران پس از کودتای نافرجام در ترکیه موجی از بازداشتها در این کشور ایجاد شد و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور بعد از نشست شورای عالی امنیت ملی اعلام شرایط فوق العاده کرد که برای 3 ماه در این کشور ادامه خواهد داشت. اردوغان یادآور شد این دوره 3 ماهه امکان تمدید نیز دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 693

به "اعلام شرایط فوق العاده در ترکیه تعطیلات گردشگران خارجی را تحث تاثیر قرار نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط فوق العاده در ترکیه تعطیلات گردشگران خارجی را تحث تاثیر قرار نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید