انتقاد شدید وزیر راه از سوخت ندادن اروپا به پروازهای ایرانی

به گزارش کتاب ارزان، وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از عدم سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی در چند فرودگاه اروپایی در روزهای اخیر به بهانه تحریم، این اقدام اروپا را غیر قانونی و غیر انسانی دانست.

انتقاد شدید وزیر راه از سوخت ندادن اروپا به پروازهای ایرانی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا ارزان تابستان 99 همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در همایش بین المللی انجمن هوافضا گفت: ما فقط به گناه این که به فرمان خدای متعال، انقلاب نموده ایم و طاغوت را سرنگون ساختیم و زیر بار ستم و سیطره استکبار نمی رویم، همیشه محکوم به تحریم بوده ایم و جهت ما برای رشد و توسعه همیشه سخت و سخت تر شده است.

وی اضافه کرد: در این جهت نیز شاهد رفتار های غیرانسانی و وقیحانه تمدن غربی بوده ایم. آن ها از سوخت دادن به یک هواپیمای مسافربری که هیچ هدفی جز خدمت به بشریت و به انسان ها ندارد، سر باز می زنند و مردم را اسیر و سرگردان می نمایند و با یک کار غیرقانونی و غیرانسانی، این مزاحمت ها را برای مردم ایجاد می نمایند. این کارها، نماد تمدن غرب است که همیشه شعار حقوق بشری هم می دهد و برای ملت ایران، دلسوزی فریبکارانه می نماید.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: همیشه گرفتار شیطنت هایی هستیم که کوشش دارد، باور و اعتماد مردم ایران را با سرکوب انگیزه ها، تخریب کند؛ بنابراین احتیاج داریم که فعال، خلاق و روزآمد شویم و به این منظور از پروژه هایی که می توانند فرایند توسعه کشور را تسریع کند و شتاب دهد، حمایت کنیم و این آمادگی را داشته ایم و داریم و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی توضیح داد: در این دوره نیز کوشش ما این است که سهم نیرو های دانشی را در پیشبرد امور توسعه در همه مود های حمل و نقل افزایش دهیم و اقدامات متفاوتی را در جهت دانش بنیانی، هوشمندسازی انجام دهیم و در پرتو آن در جهت رضایت مندی مردم و کیفیت بخشی به زندگی آن ها در همه حوزه ها اقدامات مؤثر انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 670

به "انتقاد شدید وزیر راه از سوخت ندادن اروپا به پروازهای ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید وزیر راه از سوخت ندادن اروپا به پروازهای ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید