انواری: پول گوگایف را می دهیم اما مسئله را به صورت قانونی دنبال می کنیم، آمده ایم که در کشتی بمانیم، به حواشی دامن نمی زنیم

به گزارش کتاب ارزان، مدیرعامل تیم کشتی آزاد پتروشیمی بهشهر گفت: تمام هزینه های مربوط به استفاده از کشتی گیر خارجی را پرداخت خواهیم کرد و بعد از آن از مجرای قانونی پیگیر موضوع هستیم.

انواری: پول گوگایف را می دهیم اما مسئله را به صورت قانونی دنبال می کنیم، آمده ایم که در کشتی بمانیم، به حواشی دامن نمی زنیم

مهدی انواری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اتفاقات پیش آمده در هفته پایانی دور برگشت لیگ آزاد گفت: یک مقدار سوءتفاهم شد. دوستان در فدراسیون کشتی خیلی به ما محبت داشتند و ما نمی خواهیم به یک سری مسائل دامن بزنیم. امیدوارم با بزرگی رسول خادم و روحیه جوانمردانه ای که دارد، موضوع به شکلی حل گردد. اجازه دهید که ما به همان صحبت های دوستان اکتفا کنیم. واقعیت این است که تیم پتروشیمی بهشهر سعی نکرد هیاهو ایجاد کند و ما از مجاری قانونی برای حل مسائل مان اقدام خواهیم کرد و حتما در این باره اطلاع رسانی می کنیم.

وی در رابطه با اینکه کمیته لیگ اعلام نموده فدراسیون کشتی روسیه ایران را تهدید به شکایت به اتحادیه جهانی نموده است، تاکید نمود: هدف ما از ابتدا یاری به کشتی بود. کل تیم و مجموعه پتروشیمی بهشهر و هیئت امنای باشگاه چنین نیتی داشته و دارند. صرف نظر از اینکه آیا حق با باشگاه پتروشیمی است یا فدراسیون کشتی، ما تمامی هزینه ها را پرداخت خواهیم کرد و بعد مسئله را از مجرای قانونی پیگیری می کنیم.

انواری درباره زمان پرداخت حق و حقوق کشتی گیر روس توضیح داد: فکر می کنم در نهایت تا فردا (شنبه) این اتفاق رخ دهد. ان شاءالله کلیه هزینه های مربوط به استفاده از کشتی گیر روس را پرداخت خواهیم کرد. ما آمده ایم که در کشتی بمانیم و حضورمان در لیگ مقطعی نخواهد بود. به خاطر علاقه ای که اول به شخص رسول خادم داریم و بعد هم به کشتی، مطمئن باشید که به زودی هزینه استفاده از کشتی گیر روس را تمام و کمال پرداخت خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بهشهر ادامه داد: بعد از پرداخت هزینه ها، حتما تمام مطالب لازم را به رسول خادم خواهیم گفت و هر تصمیمی که رئیس فدراسیون بگیرد، به آن احترام خواهیم گذاشت. ما خود را عضوی از خانواده کشتی می دانیم و نمی خواهیم باری را به دوش فدراسیون بیندازیم. ما در لیگ سال جاری دو تیمِ مدعی آرش زین و ستارگان ساری که هر دو به مرحله نیمه نهایی رسیده اند را شکست دادیم و نکته جالب این است که این کار را با کشتی گیران بومی انجام داده ایم. به هرشکل باز هم قصد حضور در لیگ آینده را داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 68

به "انواری: پول گوگایف را می دهیم اما مسئله را به صورت قانونی دنبال می کنیم، آمده ایم که در کشتی بمانیم، به حواشی دامن نمی زنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواری: پول گوگایف را می دهیم اما مسئله را به صورت قانونی دنبال می کنیم، آمده ایم که در کشتی بمانیم، به حواشی دامن نمی زنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید