ایده های جذاب از کاربرد رنگ صورتی در حمام و سرویس بهداشتی

به گزارش کتاب ارزان، رنگ صورتی یک رنگ جذاب و دخترونست. این رنگ آنقدر ملایم و زیباست که به هر فضایی جذابیت و انرژی میده. صورتی از اون رنگهاست که تقریبا هیچوقت ازش خسته نمیشیم و میتونه یک رنگ دوست داشتنی و انتخاب فوق العاده ای برای سرویس بهداشتی، بخصوص حمام باشه. اگه دوست دارین یک حموم رمانتیک داشته باشین و از طرفی نظر بچه ها رو به حموم رفتن جلب کنین پیشنهاد میکنم ادامه این مطلب رو از دست ندین.

ایده های جذاب از کاربرد رنگ صورتی در حمام و سرویس بهداشتی

کاربرد صورتی برای دیوارهای حمام

دیوارهای حموم، روشویی و دستشویی بهترین نقطه برای نشون دادن رنگ و بافت مورد علاقمونه. شما ممکنه تمام دیوارها یا فقط یک دیوار را به صورتی اختصای بدین یا اینکه از کاشی سرامیک های صورتی برای کف، سقف یا دیوارها استفاده کنین.

هر کدام از این موارد جذابیت ویژه و نمای متفاوتی به حموم و سرویس بهداشتی میده مخصوصا اگه در کنار سایه های پر رنگ و کمرنگ صورتی از رنگهای تیره تر مثل مشکی، طوسی، خاکستری و یا قهوه ای بهره ببرید. استفاده از رنگ تیره لابلای توناژ صورتی به فضا عمق و جذابیت بیشتری میده.

انتخاب لوازم و دکوریجات صورتی برای حمام و سرویس بهداشتی

اگه دوست ندارین بخش زیادی از فضای حموم و سرویس بهداشتی را با صورتی رنگ آمیزی و تزیین کنید براحتی با انتخاب مبلمان و لوازم کاربردی حموم و سرویس بهداشتی به این رنگ میتونید از زیبایی و جذابیت صورتی بهره ببرید. لوازمی مثل وان، کابینت و کمدها، آینه و بقیه اکسسوری های حموم بهترین مواردی هستن که فضای حموم و سرویس بهداشتی را دلچسب و زیباتر نشون میده.

قرار دادن یک وان صورتی در فضای سفید و تمیز حموم علاوه بر زیبایی و چشم نواز بودن بچه هارو به حموم علاقمند نموده و از ترس و وحشتش از آب کم میکنه.

منبع: مجله الکترونیک دونفره
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 125

به "ایده های جذاب از کاربرد رنگ صورتی در حمام و سرویس بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های جذاب از کاربرد رنگ صورتی در حمام و سرویس بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید