برد اقتصادی استقلال برابر فولاد، اختلاف با پرسپولیس 3 امتیاز شد

به گزارش کتاب ارزان، به گزارشخبرنگاران، آخرین دیدار از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز چهارشنبه بین دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان برگزار گشت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال ‬به پایان رسید. در این بازی که از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی آغاز شد، مهدی مهدی پور (58) برای استقلال گلزنی کرد.

برد اقتصادی استقلال برابر فولاد، اختلاف با پرسپولیس 3 امتیاز شد

استقلال با این برد 28 امتیازی شد تا ضمن حفظ فرایند شکست ناپذیری خود، با سه امتیاز اختلاف بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول رده بندی باقی بماند.

ترکیب استقلال و فولاد

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال این بازی را با ترکیب سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس (78 - زبیر نیک نفس)، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی (85- محمد دانشگر)، امیرحسین حسین زاده (85 - ارسلان مطهری)، آرمان رمضانی (59- رضا آذری)، کوین یامگا و رودی ژستد شروع کرد.

جواد نکونام سرمربی فولاد هم تیمش را با ترکیب احسان مرادیان، صالح حردانی، محمد آبشک، مهران موسوی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، میلاد بدرقه (76 - وحید حیدریه)، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری (80 - صابر حردانی)، سینا شاه عباسی و لوسیانو پریرا (85- ساسان حسینی) به زمین فرستاد.

نیمه نخست؛ سرد و کم موقعیت

دو تیم در این نیمه فرصت چندانی برای گلزنی به دست نیاوردند. بهترین فرصت بازی در دقیقه 11 از طریق امیرحسین حسین زاده بازیکن استقلال رقم خورد که ضربه سر این بازیکن با اختلاف کم از بالای دروازه فولاد به اوت رفت.

فولاد هم هرچند برابر استقلال دفاع مطلق انجام نداد اما در خلق موقعیت گل و رسیدن به دروازه حریف پیروز عمل نکرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل سرانجام یابد.

یخ بازی با شوت مهدی پور شکست

در شروع نیمه دوم هم بازی چنگی به دل نزد و تقابل دو تیم بدون موقعیت پیش رفت. اما این شرایط تنها 13 دقیقه طول کشید چرا که شوت از راه دور و زیبای مهدی مهدی پور هافبک استقلال در دقیقه 58 یخ بازی را شکست و به گل نخست مسابقه تبدیل شد.

بعد از این گل تیم فولاد برای جبران نتیجه جلو کشید و بازی هجومی تری را به نمایش گذاشت اما تلاش شاگردان نکونام ثمری نداشت تا همان یک گل سرنوشت بازی را تعیین کند.

اخطاری های مسابقه

امیر عرب براقی داور مسابقه به سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی پور از استقلال و مهران موسوی و لوسیانو پریرا از فولاد کارت زرد نشان داد. همچنین سیناه شاه عباسی بازیکن فولاد در دقیقه 84 از زمین مسابقه اخراج شد.

* برد بزرگ پرسپولیس و صنعت نفت

در یکی از حساس ترین بازی های هفته دوازدهم، تیم پرسپولیس برابر سپاهان با یک گل پیروز شد تا با 25 امتیاز، به رده دوم جدول صعود کند. صنعت نفت آبادان هم در خانه خود پیروز شد نخستین باخت این فصل آلومینیوم اراک را رقم بزند تا آلومینیوم در نزدیک شدن به تیم های صدر جدول ناکام باشد و در رده چهارم جدول باقی بماند.

نتایج کامل بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر به این ترتیب است:

* نساجی مازندران 1 - نفت مسجد سلیمان 1

گل ها: هاتف نادری (81) برای نفت و مسعود شجاعی (85-پ نالتی) برای نساجی

* پیکان تهران 1 - پدیده مشهد 1

گل ها: ابراهیم صالحی (57) برای پیکان و صادق صادقی (80-پ نالتی) برای پدیده

* تراکتور صفر - ذوب آهن 1

گل: آرمان قاسمی (45-پ نالتی) برای ذوب آهن

* گل گهر سیرجان 2 - مس رفسنجان 2

گل ها: مجید علیاری (16 و 36) برای مس و مرتضی تبریزی (45) و فرشید باقری (72) برای گل گهر

* سپاهان اصفهان صفر - پرسپولیس 1

گل: کمال کامیابی نیا (33) برای پرسپولیس

* صنعت نفت آبادان 3 - آلومینیوم اراک 1

گل ها: محمد طیبی (32)، محمدرضا غبیشاوی (66) و حسن بیت سعید (3+90) برای نفت و اسماعیل شریفات (57) برای آلومینیوم

* استقلال 1 - فولاد خوزستان صفر

گل: مهدی مهدی پور (58) برای استقلال

* فجر سپاسی صفر - هوادار تهران صفر

جدول رده بندی لیگ برتر در سرانجام هفته دوازدهم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1976

به "برد اقتصادی استقلال برابر فولاد، اختلاف با پرسپولیس 3 امتیاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد اقتصادی استقلال برابر فولاد، اختلاف با پرسپولیس 3 امتیاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید