تجلیل وزیر میراث فرهنگی از کارگردان فیلم موقعیت مهدی

به گزارش کتاب ارزان، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تجلیل وزیر میراث فرهنگی از کارگردان فیلم موقعیت مهدی صورت گرفت.

تجلیل وزیر میراث فرهنگی از کارگردان فیلم موقعیت مهدی

ششمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر با نمایش 320 اثر از هنرمندان رشته های مختلف از سراسر کشور در موزه ملی ایران برگزار شد و در اختتامیه این رویداد سید عزت الله ضرغامی از هادی حجازی فر، کارگردان فیلم سینمایی موقعیت مهدی تجلیل کرد.

فیلم موقعیت مهدی فوق العاده بود | زندگی حجازی فر عاشقانه است

ضرغامی در این مراسم و در تجلیل از بازیگر و کارگردان فیلم موقعیت مهدی گفت: هادی حجازی فر در هر اثری که کار کرده، فوق العاده بوده است اما امسال در جشنواره فیلم فجر انصافا فیلم سینمایی موقعیت مهدی فوق العاده بود و توانست رکورد بیشترین نامزدی برای دریافت سیمرغ بلورین را در بخشهای مختلف داشته باشد.

وزیر میراث فرهنگی گفت: زندگی حجازی فر عاشقانه و بر مبنای ساده زیستی و خدمتگزاری هنری است. او با کمترین امکانات کارهای بزرگ انجام داده و این اثر برجسته که در جشنواره فجر ارائه کرد، کار ارزشمندی است.

وی گفت: حجازی فر افتخار همه ما است ما هم به عنوان خانواده صنایع دستی در این مراسم از طرف جامعه بزرگ هنرمندان از زحمات و تلاش او قدردانی می کنیم.

حجازی فر نیز در این آیین گفت: خوشحالم که در جمع هنرمندان شریف صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور هستم هم در زادگاه خودم خوی و هم بواسطه زندگی دانشجویی هنرمندان زیادی را در سراسر کشور می شناسم.

وی اضافه نمود: اینجا با افتخار اعلام آمادگی می کنم که برای معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران و هنرمندان این حوزه هر کاری که لازم باشد هم خودم و هم همکارانم بدون محدودیت زمانی و بدون چشم داشتی انجام می دهم.

حجازی فر از ضرغامی خواست که به خوی سفر کند و اضافه نمود: خوی شهر بسیار مستعد با ظرفیت های گوناگون است. ما در خوی کباب حاج علی هم داریم که میتواند مانند کباب بناب برندسازی شود.

منبع: همگردی
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2069

به "تجلیل وزیر میراث فرهنگی از کارگردان فیلم موقعیت مهدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل وزیر میراث فرهنگی از کارگردان فیلم موقعیت مهدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید