تغییرات نو لایحه رتبه بندی معلمان

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از انتها آنالیز لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش با اعمال تغییراتی با نظر اعضای کمیسیون اطلاع داد و گفت: این لایحه برای آنالیز در صحن تقدیم هیأت رئیسه می گردد.

تغییرات نو لایحه رتبه بندی معلمان

به گزارش خبرنگاران، بنا به گزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از انتها آنالیز لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش در مجلس اطلاع داد.

وی با اعلام این خبر اضافه نمود: طبق نظر اعضای کمیسیون برای معلمان با رتبه آموزشیار معلم 25 درصد، مربی معلم 45 درصد، استادیار معلم 60 درصد، دانشیار معلم 70 درصد و استاد معلم 75 درصد به مجموع حقوق، مزایا و فوق العاده های مستمر و ارقام مندرج در احکام کارگزینی معلمان اضافه نموده می گردد.

وی گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون آموزش معلمان نباید از 80 درصد حداقل مجموع حقوق و فوق العاده های اعضای هیات علمی، مربی آموزشیار و مربی دانشگاه های وزارت علوم دریافتی کمتری داشته باشند و این بند مهم با نظر کمیسیون باقی ماند.

وی، یکی دیگر از تغییرات لایحه رتبه بندی معلمان را حذف بند مربوط به لزوم تمام وقت بودن معلمان برشمرد و گفت: با نظر اعضای کمیسیون موضوع مربوط به تمام وقت بودن معلمان وزارات آموزش و پرورش حذف شد تا نگرانی ها از بابت تدریس 30 ساعته معلمان در آموزش و پرورش برای معلمان رفع گردد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1909

به "تغییرات نو لایحه رتبه بندی معلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات نو لایحه رتبه بندی معلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید