فراوری ماسک غواصی هوشمند برای کاهش خطرات زیرآب

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، این ماسک که اوکساما نام دارد به وسیله یک شرکت ایتالیایی فراوری شده و متشکل از یک لایه سیلیکونی نرم است که تبادل نظر با کاربر را به وسیله چهره وی با استفاده از دو بند دارای خاصیت کشسانی ممکن می نماید.

فراوری ماسک غواصی هوشمند برای کاهش خطرات زیرآب

این نقاب به گونه ای فراوری شده که می توان عینک غواصی را در زیر آن بر روی چشمان قرار داد و در داخل آن نیز دو ماژول الکترونیکی قابل جابجایی واقع شده است که هر یک در نزدیکی گونه های کاربر قرار می گیرند و دارای حسگرهایی هستند که متغیرهایی مانند عمق، دمای آب، زمان غوطه وری، سرعت صعودی / نزولی و شتاب را مقدار گیری می نمایند.

نقاب یادشده می تواند ضربان قلب و مقدار اکسیژن خون کاربر را به وسیله حسگر نوری خود مقدار گیری کند. یک قابلیت دیگر این نقاب مقدار گیری زاویه سر غواصان است که اطلاع از آن برای شناگران مسابقات حرفه ای مفید و مهم است. این داده ها از استخوان های گونه عبور نموده و به درون گوش داخلی انسان منتقل شده و برای شناگران قابل شنیدن می شوند.

قابلیت های صوتی این نقاب ها را می توان به وسیله یک برنامه اندروید، آی او اس بر روی چهار حالت تنظیم کرد.

حالت ساکت تنها برای ضبط داده ها به کار می رود. حالت هشدار فقط در صورت فراتر رفتن از آستانه های از پیش معین شده با کاربر ارتباط برقرار می نماید، حالت گپ که در آن هشدارها و سایر پارامترهای از پیش انتخاب شده هر 15 ثانیه یک بار بیان می گردد و حالت خاموش که در قالب آن داده ها ضبط می گردد، اما چیزی بیان نمی گردد. قیمت این محصول 1160 دلار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1883

به "فراوری ماسک غواصی هوشمند برای کاهش خطرات زیرآب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ماسک غواصی هوشمند برای کاهش خطرات زیرآب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید