جزئیات ادامه مذاکرات وین به روایت اولیانوف

به گزارش کتاب ارزان، ایسنا نوشت: نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین در توییتی از ازسرگیری دور هشتم مذاکرات وین اطلاع داد.

جزئیات ادامه مذاکرات وین به روایت اولیانوف

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین روز دوشنبه در توییتی نوشت: پس از وقفه کوتاه به علت سال نوی میلادی، دور هشتم مذاکرات وین از امروز در قالب دیدارهای غیررسمی ادامه می یابد.

هشتمین دور گفت وگوهای برطرف تحریم در وین هفته گذشته با برگزاری نشست کمیسیون مشترک به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا ازسرگرفته شده است.

در این نشست که با شرکت هیأت های ایران، گروه 1+4 و اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ برگزار گردید، فرایند مذاکرات مورد ارزیابی قرار گرفته و در مورد نحوه ادامه گفت وگوها بحث و گفتگو صورت گرفت.

مذاکره کننده ارشد کشورمان در این نشست با اشاره به پیشرفت های انجام شده در دور پیشین، بر لزوم برطرف تحریم ها و ارائه تضمین های عینی و کافی از سوی طرف مقابل و راستی آزمایی این اقدامات تأکید و تصریح نمود که هیأت ایرانی مانند دور قبل برای تعامل جدی و پیشبرد گفت وگوها آمادگی کامل دارد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2049

به "جزئیات ادامه مذاکرات وین به روایت اولیانوف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ادامه مذاکرات وین به روایت اولیانوف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید