حرف های توفنده دبیرکل صنعت: ما تولیدکننده ها می جنگیم و زندان می رویم ولی به کانادا فرار نمی کنیم

به گزارش کتاب ارزان، دبیرکل خانه صنعت گفت:ما فراوریکنندگان مثل بعضی نیستیم که تا اتفاقی بیفتد برویم کانادا، ما هنوز این شرافت و اهتمام ملی را داریم که به احترام کارگرانی که با ما کار نموده اند، کنارشان باقی بمانیم و تا زمانی که به خاطر بدهی زندان نرویم فراوری را رها نکنیم.

حرف های توفنده دبیرکل صنعت: ما تولیدکننده ها می جنگیم و زندان می رویم ولی به کانادا فرار نمی کنیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا مرتضوی در پانزدهمین جشنواره فراوری ملی، افتخار ملی اضافه کرد: ما فراورینمایندگان مثل بعضی نیستیم که تا اتفاقی بیفتد برویم کانادا، ما هنوز این شرافت و اهتمام ملی را داریم که به احترام کسانی که به عنوان کارگر با ما کار نموده اند، کنارشان باقی بمانیم و تا زمانی که به خاطر بدهی زندان نرویم کار فراوری را رها نمی کنیم.

وی گفت: کار ما فراوریات و شغل ما کارآفرینی است، ما نباید به مسئولان اجازه بدهیم وقتی پشت تریبون قرار می گیرند نقش اپوزیسیون را بگیرند و از وضع موجود انتقاد نمایند، ما فراورینمایندگان باید تا نفس آخر بجنگیم و تا آخر به این کار ادامه می دهیم و سیلی می خوریم و زندان می رویم و ماشین خوب سوار می شویم و لباس خوب می پوشیم ولی کار می کنیم.

مرتضوی اضافه کرد: نظام بانکی کوشش می نماید تا آنجا که می تواند به فراوری پول ندهد، چون سود آن پایین است، پول بانک ها می گردد پاساژ که عمدتاً پوشاک خارجی می فروشند، تمام مارک های بنجل خارجی در این پاساژها فروخته می گردد، به بانک ها توصیه می کنم که این راستا، راستا ورشکستگی ملی است و راه نجات کشور فراوری و اشتغال است.

وی گفت: نکبت بیکاری پشت در خانه های شماست و این معضل اجتماعی اگر توجه نگردد به مشکل اساسی کشور تبدیل می گردد و برای حمایت از فراوری باید به پاخاست، اگر می خواهید این نکبت و عفریت را زنجیر کنید، باید فکری به حال فراوری کشور گردد، مشکل فراوری کشور هنوز برطرف نشده است.

مرتضوی اضافه کرد: وقتی نمی توانید مالیات بگیرید و صندوق الکترونیک در همه فروشگاه ها نصب کنید، خنجر را برمی دارید و به فراوری ضربه می زنید، نظام قضایی باید با مدیران خاطی برخورد کند. سازمان تأمین اجتماعی نمی تواند طلب خود را از دولت بگیرد چاقو را برمی دارد و به جان فراوری می افتد.

وی گفت: ما از قوه قضاییه برای از بین بردن این عفریت و زنجیر کردن آن انتظار حمایت داریم، البته قوای مقننه و مجریه هم باید وارد عمل شوند، یک نفر در قوه قضاییه باید پناه ما فراورینمایندگان باشد، هیچ یک از بدهی های ما ناشی از سوء مدیریت ما نیست، مشکل ما سود بانکی بالای 30 درصد است که فراوری را با مشکل روبرو نموده است.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1104

به "حرف های توفنده دبیرکل صنعت: ما تولیدکننده ها می جنگیم و زندان می رویم ولی به کانادا فرار نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های توفنده دبیرکل صنعت: ما تولیدکننده ها می جنگیم و زندان می رویم ولی به کانادا فرار نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید