خبرنگاران جشنواره مجازی فیلم کوتاه ورزشی در همدان برگزار می گردد

به گزارش کتاب ارزان، همدان - خبرنگاران - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان گفت: همزمان با تعطیلی مدارس برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، جشنواره فیلم کوتاه ورزشی به صورت مجازی، در بین دانش آموزان و معلمان مدارس استان برگزار می گردد.

خبرنگاران جشنواره مجازی فیلم کوتاه ورزشی در همدان برگزار می گردد

عبدالله جعفری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این جشنواره به صورت استانی و با هدف ایجاد تحرک در بین دانش آموزان در روزهای قرنطینه خانگی برگزار می گردد.

وی گفت: انجام حرکت های ورزشی در این جشنواره مهم است و برگزاری آن به ایجاد نشاط، تحرک و بازی دانش آموزان در خانه، افزایش سطح سلامت خانواده و همکاری دانش آموزان با پدر و مادران خود یاری زیادی می نماید.

وی بیان نمود: همه دانش آموزان همدان سفیر سلامت هستند و خود را در راستای شکست کرونا سهیم می دانند.

جعفری اضافه نمود: دانش آموزان در 2 بخش فیلم و فراوری محتوا می توانند آثار خود را ارائه نموده و با یکدیگر رقابت نمایند.

وی ادامه داد: بخش فیلم کوتاه ویژه دانش آموزان پسر هر سه دوره تحصیلی و دانش آموزان دختر ابتدایی است که باید در مدت زمان 60 تا 180 ثانیه با عنوان های #در-خانه-می-مانیم و کرونا-را-شکست-می-دهیم تهیه و به دبیرخانه مجازی این جشنواره ارسال گردد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان گفت: دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول و متوسطه دوم نیز می توانند در بخش فراوری محتوا آثار خود را با موضوع طراحی بازی های ورزشی خلاقانه و یا معرفی بازی های بومی و محلی ارائه نمایند.

جعفری با تاکید بر اینکه معلم ها و فرهنگیان نیز می توانند در این جشنواره شرکت نمایند، بیان نمود: معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه تحصیلی نیز می توانند آثار خود را به صورت گزارش عملکرد درس تربیت بدنی در راستای مبارزه با ویروس کرونا ویژه روزهای قرنطینه خانگی در قالب پاورپوینت به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال نمایند.

وی گفت: شرکت نمایندگان در این جشنواره می توانند آثار خود را به وسیله پیغام رسان های مجاز حداکثر تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه امسال به شماره تلفن 09031832142 ارسال نمایند.

در سال تحصیلی جاری نزدیک به 287 هزار دانش آموز در بیش از 2 هزار 500 مدرسه همدان تحصیل می نمایند.

مدارس این استان از سوم اسفندماه سال 1398 به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همزمان با سراسر کشور به صورت موقت تعطیل شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 948

به "خبرنگاران جشنواره مجازی فیلم کوتاه ورزشی در همدان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره مجازی فیلم کوتاه ورزشی در همدان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید