رنجر پلاگین؛ پرفروش ترین محصول فورد در اروپا با تغییرات فنی نو

به گزارش کتاب ارزان، فورد یا یک فیلم تبلیغاتی کوتاه از اولین نسل پیکاپ رنجر با حضور نیروی الکتریسیته رونمایی کرد. فورد رنجر پلاگین هیبرید 2025 روی خط فراوری می رود تا اولین نمونه های آن در ماه های ابتدایی سال آینده میلادی تحویل مشتریان گردد. البته فورد رنجر پلاگین هیبرید را در مرحله اول فقط در بازار های اروپایی عرضه می نماید و هنوز در رابطه با برنامه خود برای آمریکای شمالی اطلاعاتی ارائه نداده است.

رنجر پلاگین؛ پرفروش ترین محصول فورد در اروپا با تغییرات فنی نو

به گزارش عصر ایران، پیکاپ رنجر اکنون پرفروش ترین محصول فورد در قاره اروپا است بنابراین مهم ترین بروزرسانی پیشرانه در این خودرو ابتدا قسمت اروپایی ها خواهد شد.

در تریم پلاگین هیبرید؛ از تپنده 2.3 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ در هماهنگی با تک موتور الکتریکی و یک بسته باتری کوچک استفاده می گردد. متاسفانه کمپانی آمریکایی به اعداد و ارقام این پیشرانه اشاره ای نکرده است، اما قطعا اندازه گشتاور تپنده پلاگین هیبرید بیشتر از تمامی مدل های رنجر تا کنون خواهد بود.

فورد رنجر با پیشرانه 3 لیتری دیزل 6 سیلندر حدود 600 نیوتن متر گشتاور دارد. تریم 4 سیلندر 2.3 لیتری غیر هیبریدی نیز 270 اسب بخار خروجی و 420 نیوتن متر گشتاور دارد؛ بنابراین در تریم پلاگین هیبرید به لطف حضور موتور الکتریکی باید منتظر اعداد بالاتری باشیم.

فورد می گوید: پیشرانه پلاگین هیبرید تازه امکان پیمایش 45 کیلومتر در حالت الکتریکی کامل را فراهم می نماید.

شاخص یدک کشی رنجر تازه فورد حدود 3500 کیلوگرم پیش بینی می گردد.

غیر از پیشرانه، تغییرات خاص دیگری در مقایسه نمونه استاندارد بنزینی رنجر با پلاگین هیبرید تازه آن مشاهده نمی گردد. البته پورت شارژ روی بدنه و گلگیر عقب جانمایی شده است. رینگ های آلومینیومی نیز احتمالا 18 اینچی خواهند بود.

تصاویری از داخل کابین در دسترس نیست.

فورد رنجر پلاگین هیبرید 2025

منبع: فرارو
انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 29 شهریور 1402 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2322

به "رنجر پلاگین؛ پرفروش ترین محصول فورد در اروپا با تغییرات فنی نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنجر پلاگین؛ پرفروش ترین محصول فورد در اروپا با تغییرات فنی نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید