تور فرانسه ارزان: مردم فرانسه در پاریس و مولوز علیه ماکرون تظاهرات کردند

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری اسپوتنیک هم اکنون در حال پوشش زنده تظاهرات مردم فرانسه در مرکز این کشور در اعتراض به امانوئل ماکرون رئیس جمهور این کشور است.

تور فرانسه ارزان: مردم فرانسه در پاریس و مولوز علیه ماکرون تظاهرات کردند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

بر اساس اعلام این خبرگزاری، هزاران شهروندان فرانسوی در پاریس علیه رئیس جمهور فرانسه و قانون وی در مورد صدور گذرنامه واکسن کرونا دست به تظاهرات زده اند.

از سوی دیگر، بعضی رسانه ها نیز گزارش کردند که تعداد زیادی از مردم فرانسه عصر امروز در شهر مولوز واقع در شرق این کشور و نزدیک مرزهای آلمان و سوئیس به خیابان ها آمدند.

این تظاهرات در اعتراض به سیاست های امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه و اجباری شدن کارت واکسیناسیون در این کشور برگزار شده است.

قانونگذاران فرانسه در مجلس ملی این کشور خاتمه روز پنج شنبه گذشته و پس از سه روز بحث مفصل، لایحه دولت برای اجباری شدن گواهی واکسیناسیون را تایید کردند.

این لایحه که شامل مجموعه تدابیری عمدتا الزام آور برای مهار همه گیری ویروس کرونا است، در حالی به تایید رسیده که فرانسه بار دیگر رکورد جدیدی را در تعداد موارد روزانه ابتلا به ویروس کرونا و سویه های آن ثبت نموده است.

قانونگذاران بامداد پنج شنبه با 214 رأی موافق در مقابل 93 رای مخالف، این لایحه را تصویب کردند و آن را برای آنالیز بیشتر و رای گیری نهایی به سنای فرانسه فرستادند.

با قانونی شدن این لایحه، تدابیر مد نظر دولت از نیمه ژانویه اجرایی و گواهی واکسیناسیون در سراسر این کشور جایگزین گواهی سلامت کنونی خواهد شد. به این ترتیب از آن تاریخ تنها گواهی واکسیناسیون برای دسترسی به رستوران ها و دیگر مکان های عمومی قابل قبول است و گواهی واکسیناسیون نیز تنها برای افرادی صادر می گردد که بطور کامل در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2020

به "تور فرانسه ارزان: مردم فرانسه در پاریس و مولوز علیه ماکرون تظاهرات کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: مردم فرانسه در پاریس و مولوز علیه ماکرون تظاهرات کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید