مریوان پربارش ترین شهر استان در شبانه روز گذشته بود

به گزارش کتاب ارزان، معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: مریوان با 23 میلی متر بارندگی در شبانه روز گذشته، بیشترین بارش را در استان داشت.

مریوان پربارش ترین شهر استان در شبانه روز گذشته بود

به گزارش خبرنگاران از سنندج، علی پناهی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: پس از مریوان، شهر های سروآباد 13 میلی متر، سلین 12، بیجار و یاسوکند هشت، سقز 6، بابارشانی و موچش پنج، قروه و زرینه چهار، کامیاران سه، دیواندره و هزارکیانیان 2، قاملو و بانه یک میلی متر بارندگی داشتند.

او با اشاره به اینکه موج بارشی اخیر از روز پنج شنبه وارد استان و روز جمعه خارج شد، اضافه کرد: در مجموع طی این سامانه شهر بیجار با 45 میلی متر بیشترین بارش را داشت و پس از آن مریوان 40 میلی متر، سروآباد 31، کامیاران 25، سقز 28، سلین 27، قروه و موچش 23، دیواندره 22، زرینه 21، بابارشانی 20، سراب شهرک 19، یاسوکند 18، دهگلان 17، قاملو 14، بهارستان 14، هزار کانیان 9 و بانه چهار میلی متر بارندگی داشتند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: از امروز تا روز سه شنبه هوای استان پایدار است و در طول روز نیز تمایل به افزایش دما در حدود یک تا 2 درجه مشاهده می شود.

پناهی اضافه کرد: از روز دوشنبه دمای شبانه و صبحگاهی استان به صورت میانگین سه تا چهار درجه کاهش می یابد و شرایط یخبندان و مه صبحگاهی بر استان حاکم می شود.

او یادآور شد: در شبانه روز گذشته بهارستان با دمای منفی سه درجه سردترین و کامیاران با دمای 12 درجه سانتی گراد گرمترین نقاط استان بودند و دمای شهر سنندج نیز بین پنج و 9 درجه سانتی گراد در نوسان بود.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1919

به "مریوان پربارش ترین شهر استان در شبانه روز گذشته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مریوان پربارش ترین شهر استان در شبانه روز گذشته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید