مطهری در فهرست مازاد آبی پوشان؛ ارسلان شاگرد نکونام می گردد؟

به گزارش کتاب ارزان، شرایط نقل و انتقالاتی فولاد طوری پیش رفته است که در پست مهاجم قصد جذب بازیکن نو را دارد.

مطهری در فهرست مازاد آبی پوشان؛ ارسلان شاگرد نکونام می گردد؟

فولاد خوزستان برای فصل بیست و دوم لیگ برتر بازیکنان بزرگی جذب کرد و میخواهد برای قهرمانی کوشش کند، اما لوسیانو پریرا بدون شک یکی از بزرگترین بازیکنان جدا شده این تیم لقب گرفت. آنقدر جدایی پریرا برای نکونام مهم بود که در این باره گفت: به آن بازیکن احتیاج داشتیم، اما برای جدایی عجله کرد.

بعد از این موضوع سرمربی فولاد بار ها تاکید نموده که حداقل دو بازیکن دیگر احتیاج دارد. یکی از این بازیکنان در صورت جذب، قطعاً گزینه جانشین مهاجم برزیلی سابق است.

در همین حال فهرست مازاد استقلال اعلام شد و ارسلان مطهری در تمرینات آبی پوشان شرکت نکرد. مهاجم آبی پوشان هر چند بیشتر در قامت مهاجم ذخیره در زمین حاضر می شد؛ اما همیشه سعی کرد تاثیرگذار باشد.

با این شرایط فولاد خوزستان می تواند یکی از گزینه های نقل و انتقالاتی گیتاریست آبی ها باشد. پیش از این حمیدرضا گرشاسبی در تاریخ 24 مرداد ماه امسال در گفتگوی اختصاصی با ایلنا پیرامون انتظار نکونام مبنی بر جذب 2 بازیکن تازه و آخرین شرایط نقل و انتقالاتی این تیم مطرح کرد: باید این بازیکنان معرفی شوند و شرایط شان را آنالیز کنیم تا ببینیم برای جذب چه شرایطی دارند.

با توجه به اینکه تا انتها زمان نقل و انتقالاتی لیگ برتر فرصت چندانی نمانده است، بعید نیست که دومین مهاجم فولادی ها هم سابقه بازی در استقلال را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 27 مرداد 1401 بروزرسانی: 27 مرداد 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2151

به "مطهری در فهرست مازاد آبی پوشان؛ ارسلان شاگرد نکونام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری در فهرست مازاد آبی پوشان؛ ارسلان شاگرد نکونام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید