پافشاری ترامپ بر صحیح بودن عملکردش در مدیریت ویروس کرونا

به گزارش کتاب ارزان، در حالی که تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از ویروس کرونا در آمریکا هر روز بیشتر می شود، ترامپ همچنان بر این مساله پافشاری می کند که عملکردش در مدیریت این بحران درست بوده است.

پافشاری ترامپ بر صحیح بودن عملکردش در مدیریت ویروس کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، دونالد ترامپ روز یکشنبه در اظهاراتی گفت: این مساله برای من اهمیت بیشتری دارد که در نهایت اثبات شود راهبرد و رویکرد دولت من برای مقابله با شیوع ویروس کرونا درست بوده است.

بر اساس این گزارش، ترامپ حاضر نشده است تا نقدها گسترده نسبت به راهبرد فاجعه آمیز دولت آمریکا در مدیریت بحران ویروس کرونا را قبول کند.

این در شرایطی است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت های مختلف آمریکا به سرعت رو به افزایش است. ولی ترامپ که برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر تلاش می کند، قصد دارد شرایط را عادی جلوه دهد و فشار زیادی را برای بازگشایی فعالیت های اقتصادی و مدارس و دانشگاه ها وارد می کند.

ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: ما در نهایت درست اقدام خواهیم کرد. این ویروس از بین خواهد رفت.

فلوریدا روز یکشنبه از ابتلای بیش از 12 هزار نفر دیگر به ویروس کرونا خبر داده است. این برای پنجمین روز متوالی است که تعداد موارد ابتلا به این ویروس به بیش از 10 هزار نفر رسیده است.

ترامپ قول داده است تا بحران ویروس کرونا را تحت کنترل درآورد.

ویروس کرونا تا به امروز جان بیش از 140 هزار نفر را در آمریکا گرفته است. تگزاس نیز روز یکشنبه اعلام کرده است که بیش از 7300 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا داشته است. این ایالت نیز طی 5 روز گذشته هر روز بیش از 10 هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1159

به "پافشاری ترامپ بر صحیح بودن عملکردش در مدیریت ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پافشاری ترامپ بر صحیح بودن عملکردش در مدیریت ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید