پرسپولیسی ها تست کرونا دادند، یحیی گل محمدی رقیب لک و رادوشوویچ شد!

به گزارش کتاب ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- اعضای تیم پرسپولیس قبل از تمرین صبح امروز (پنجشنبه 29 آبان) تست کرونا دادند.

پرسپولیسی ها تست کرونا دادند، یحیی گل محمدی رقیب لک و رادوشوویچ شد!

به گزارش خبرنگاران، اعضای تیم پرسپولیس صبح امروز قبل از شروع تمرین خود تست کرونا دادند. بشار رسن هافبک تیم ملی عراق نیز که در رسانه های کشور خود به دلیل حضور در اردوی تیم ملی این کشور مشکوک به کرونا تشخیص داده شده بود همراه با سایر بازیکنان پرسپولیس تست کرونا داد. روز گذشته، محمدمهدی مهدی خانی مهاجم جوان و جدید تیم پرسپولیس در محل تمرین حضور یافت و در بخش هایی از تمرین شرکت کرد و در ادامه به تمرینات اختصاصی روی آورد.

استادیوم آزادی در فاصله دو روز مانده به ملاقات تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، ضدعفونی شد. تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان بعد از ظهر روز شنبه اول آذر ماه در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف هم می فرایند. در فاصله دو روز مانده به شروع این ملاقات، قسمت های مختلف استادیوم آزادی ضدعفونی شد.

در بخشی از تمرینات امروز پرسپولیسی ها، یحیی گل محمدی درون دروازه ایستاد و برای بازیکنان کری خواند. به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت از ساعت 11:30 دقیقه امروز تمرین خود را شروع کردند. پیش از شروع تمرین همه اعضای تیم تست کرونا دادند. تمرین با گرم کردن و انجام حرکات کششی شروع شد. سپس فوتبال هدفمند و مرور کارهای تاکتیکی در دستور کار نهاده شد.

در ادامه تمرین نیز چند بازیکن در زمین ماندند و تمرین پنالتی زدن کردند که در این بخش یحیی گل محمدی دستکش دروازه بانی پوشید و درون دروازه ایستاد و با پنالتی زنان کری خواند. در تمرین امروز محمد انصاری، بشار رسن و مهدی مهدی خانی اختصاصی و زیر نظر بدنساز و کادر پزشکی تیم کار کردند. در خاتمه تمرین نیز جشن تولد کوچکی برای مهرداد خانبان مربی تیم گرفته شد. سرخپوشان فردا آخرین تمرین خود را پیش از ملاقات هفته دوم با نفت آبادان انجام می دهند و بلافاصله برای حضور در اردوی این بازی به هتل می فرایند.

گل محمدی که در تمرین امروز پرسپولیس سرحال تر از همواره به نظر می رسید،دستکش دروازه بانی بر دست کرد و کلی با شاگردانش کری خواند.او ضربه پنالتی دو،سه پرسپولیسی راهم مهار کرد ونشان داد یک رقیب جدی برای حامد لک و بوژیدار رادوشوویچ است! بازیکنان پرسپولیس می گفتند اگر آقا یحیی گلر می شد حتما گلر خوبی بود؛ یک گلر باهوش و البته پنالتی گیر! یحیی گل محمدی پیش تر هم در بازی های درون تیمی عضوی از تیم پرسپولیس شده و آمادگی بدنی اش را نشان داده بود. حامد لک در لیگ قهرمانان آسیا فقط از روی ضربات پنالتی گل خورد و در نهایت آ ن قدر خوب کار کرد که در نظر سنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

قرارداد یحیی گل محمدی و دستیارانش ثبت رسمی شد و آ نها با خیال راحت تیمشان را برای بازی با صنعت نفت آبادان آ ماده می نمایند. در خصوص رقم قرارداد گل محمدی شایعات زیادی مطرح بود اما در نهایت او برسر مسائل اقتصادی با باشگاه به توافق رسید و همه دستیارانش هم با توافق باشگاه و گل محمدی قرارداد خود را ثبت کردند. گل محمدی از هفته شانزدهم لیگ برتر نوزدهم به جای کالدرون سکان راهنمایی پرسپولیس را دردست گرفت و توانست این تیم را قهرمان لیگ برتر کند و به فینال آ سیا برساند.دستیاران او هم اکثرا کسانی هستند که در تیم شهر خودرو مشهد با او بودند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1362

به "پرسپولیسی ها تست کرونا دادند، یحیی گل محمدی رقیب لک و رادوشوویچ شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها تست کرونا دادند، یحیی گل محمدی رقیب لک و رادوشوویچ شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید